d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hhx Gennemsnit På 1.91
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
May 21 2012 11:37am
Hvis du tager 1. g om og så lige består den gang, så skal du være meget forberedt på at være klar til at knokle MEGET hårdere i 2. g. Der bliver du sat på prøve og der er 1 eller 2 opgaver du skal lave på 2. år for at kunne komme på 3. år.
Og er du overhoved sikker på at det er HHX du vil? Ved du hvad du vil være? Hvis det du vil være kan klares med en HG, så er det måske nemmere...
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 21 2012 01:12pm
Quote (JoneZ @ 21 May 2012 19:37)
Hvis du tager 1. g om og så lige består den gang, så skal du være meget forberedt på at være klar til at knokle MEGET hårdere i 2. g. Der bliver du sat på prøve og der er 1 eller 2 opgaver du skal lave på 2. år for at kunne komme på 3. år.
Og er du overhoved sikker på at det er HHX du vil? Ved du hvad du vil være? Hvis det du vil være kan klares med en HG, så er det måske nemmere...


Stå i butik?
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
May 21 2012 01:51pm
For satan, og jeg troede jeg log lavt med mit 2,4 :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 21 2012 01:54pm
Quote (peanutboobs @ 21 May 2012 21:51)
For satan, og jeg troede jeg log lavt med mit 2,4 :D


Hvilken base?

hhuhuhhyu
Member
Posts: 21,661
Joined: Jan 20 2008
Gold: 138.00
May 21 2012 02:19pm
Quote (Monze @ 21 May 2012 21:12)
Stå i butik?


Har han sagt det eller er det hvad du mener en HG kan bruges til? :)
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 21 2012 02:40pm
Quote (JoneZ @ May 21 2012 09:19pm)
Har han sagt det eller er det hvad du mener en HG kan bruges til? :)


Det er hvad han mener en HG kan bruges til. :)
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 21 2012 02:44pm
Ja, altså jeg har ingen anelse om hvad jeg vil være, udover at jeg er glad for handel osv. Så noget ala indkøber, sælger eller noget.
Og, tror det ender med jeg tager 1.g om, da der er flere muligheder med HHX, nu da jeg ikke ved hvad jeg vil være.
Og for at være ærlig har jeg ikke været den mest aktive i klassen dette år, men det ligger nok også i at jeg altid har fået at vide at jeg er meget begavet og kan tingene, så jeg har aldrig rigtigt lavet lektier i folkeskole/efterskole, og alligevel fået snits på over 7 hele vejen igennem.
Men ja, det er jo noget helt andet her på gymnasiet, som jeg så også kan mærke. Så er ret sikker på at jeg sagtens kan klare det, hvis bare jeg lagde et par timer ekstra i lektier osv - jeg lavede jo aldrig lektier.. aldrig (dumt, ja)
Well well, shit happens.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 21 2012 03:13pm
Quote (JelleDK @ 21 May 2012 13:01)
HG..
Tager 2 år..


this
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 21 2012 04:59pm
Quote (Headshot @ May 21 2012 10:44pm)
Ja, altså jeg har ingen anelse om hvad jeg vil være, udover at jeg er glad for handel osv. Så noget ala indkøber, sælger eller noget.
Og, tror det ender med jeg tager 1.g om, da der er flere muligheder med HHX, nu da jeg ikke ved hvad jeg vil være.
Og for at være ærlig har jeg ikke været den mest aktive i klassen dette år, men det ligger nok også i at jeg altid har fået at vide at jeg er meget begavet og kan tingene, så jeg har aldrig rigtigt lavet lektier i folkeskole/efterskole, og alligevel fået snits på over 7 hele vejen igennem.
Men ja, det er jo noget helt andet her på gymnasiet, som jeg så også kan mærke. Så er ret sikker på at jeg sagtens kan klare det, hvis bare jeg lagde et par timer ekstra i lektier osv - jeg lavede jo aldrig lektier.. aldrig (dumt, ja)
Well well, shit happens.


De færreste kommer igennem gym uden en eller anden form for indsats, så det virker som en ganske fornuftig idé at lave lidt lektier i ny og næ.
Member
Posts: 3,331
Joined: Feb 25 2006
Gold: 0.00
May 21 2012 11:26pm
I saw it coming!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll