d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Kom Nu > :/ :/ :/
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
May 20 2012 11:16am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 05:13pm)
Mobil :)


Og han kunne være på bærbar?
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 11:30am
Hehehe
ja er bare ude og vil spille D3 :)
kom så op D3...
Member
Posts: 9,419
Joined: Aug 16 2008
Gold: 3,001.00
May 20 2012 11:55am
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 12:01pm
Quote (zan @ May 20 2012 07:55pm)
http://www.youtube.com/watch?v=Iq9goZjBOy0


Hehe
*GG*
Member
Posts: 10,474
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 20 2012 12:06pm
Quote (MrLennon @ 20 May 2012 18:13)
Mobil :)


B) det er boss så kan man være på jsp alti alti
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 12:09pm
Så nu har D3 server været nede i 4 timer*
*Kom nu op* :wallbash:
Member
Posts: 367
Joined: May 1 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 20 2012 12:34pm
kom nu op! !!
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 12:59pm
Ja er oppe nu
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold: 26.50
May 20 2012 01:08pm
Quote (MrLennon @ May 20 2012 04:02pm)
hvorfor spilde sin tid på d3 når det er 20 grader udenfor ?



Hvad rager det dig om han gamer eller ej når det er sommervejr paphat?

Godt det er oppe igen :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 20 2012 01:10pm
været udenfor og læse til eksamen hele dagen! FUCKING LÆKKERT VEJR. Tror dog jeg er blevet skoldet en smule på rykken -.-
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll