d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Nede? > Lol
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 20 2012 12:09pm
Quote (pjuske1991 @ May 20 2012 07:47pm)
Hvor lang tid har det egenlig været nede ?


Så nu har D3 server været nede i 4 timer ca.
Member
Posts: 367
Joined: May 1 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 20 2012 12:33pm
virkelig stramt. kommer det op igen i aften?
Member
Posts: 41,805
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,260.16
May 20 2012 12:45pm
Quote (Baszemann @ May 20 2012 07:33pm)
virkelig stramt. kommer det op igen i aften?


Jeg er inde nu, så det burde være oppe :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 20 2012 12:46pm
Kan stadig ikke komme ind :-/
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll