d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Jeg Skal Have Ny Computer > Bærbar
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 09:27am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 03:21pm)
Jeg har hørt det direkte modsatte om Vaio, det skulle være en omgang pølle med løg..

Asus og MM er et godt bud :)


Quote (MrLennon @ May 20 2012 03:21pm)
Jeg har hørt det direkte modsatte om Vaio, det skulle være en omgang pølle med løg..

Asus og MM er et godt bud :)


Men hvilken en Asus vil i så anbefale?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 09:37am
Quote (3Dimensional @ May 20 2012 05:27pm)
Men hvilken en Asus vil i så anbefale?


Hvad der nu passer bedst ind i dit budget :)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 20 2012 09:53am
kender en som har en ASUS, med i5 processor osv osv.. den kunne køre de fleste spil.
men efter et år, overopheder den i spil og svinger med en fps på 4-20 ..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 09:55am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 03:37pm)
Hvad der nu passer bedst ind i dit budget :)


Ja, men jeg ved jo ikke hvad der er godt og hvad der ikke er... :S Mit budget hedder 10.000
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 09:59am
Quote (LazyDazy @ May 20 2012 05:53pm)
kender en som har en ASUS, med i5 processor osv osv.. den kunne køre de fleste spil.
men efter et år, overopheder den i spil og svinger med en fps på 4-20 ..


Jeg har selv asus, den her købte jeg i Oktober 2010, og den virker ganske fint, en 2,57 ghz processor. Jeg har ingen problemer med overophedning..

Quote (3Dimensional @ May 20 2012 05:55pm)
Ja, men jeg ved jo ikke hvad der er godt og hvad der ikke er... :S Mit budget hedder 10.000


Jelles bud er nice, selvom det kun er en i5 2.3 ?
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 20 2012 10:00am
Asus og MM laver de bedste bærbare computere som Lennon siger.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 20 2012 10:04am
Quote (MrLennon @ May 20 2012 04:59pm)
Jeg har selv asus, den her købte jeg i Oktober 2010, og den virker ganske fint, en 2,57 ghz processor. Jeg har ingen problemer med overophedning..


Jelles bud er nice, selvom det kun er en i5 2.3 ?


Det er I7 ;)
Købte selv denne http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=744870, dog før den kom på tilbud :(
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 20 2012 10:05am
Quote (JelleDK @ May 20 2012 04:04pm)
Det er I7 ;)
Købte selv denne http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=744870, dog før den kom på tilbud :(


hvordan er sådan en her?

http://www.elgiganten.dk/product/pc-hardware/barbar-computer/MSIGT780DX434/msi-17-3-barbar-computer-gt780dx-434ne
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 20 2012 10:10am
Quote (3Dimensional @ May 20 2012 06:05pm)


Allllllt for dyrt for en i5 2.4 med 2 kerner..
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll