d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Dansk Trusted Tag??
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 19 2012 06:10am
Gratz, skal vi være venner?
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 19 2012 06:29am
Godt sut.... Klaret!!!
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 19 2012 06:31am
Quote (MrLennon @ 19 May 2012 13:29)
Godt sut.... Klaret!!!


det har ikke så meget med ''sut'' at gøre.
hvis nu alle var så anarkistiske som dig, ville det her sted sgu være lort.
jeg er glad for at folk Andreas gider gøre stedet til at bedre sted :hug:
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 19 2012 06:41am
Quote (LazyDazy @ May 19 2012 02:31pm)
det har ikke så meget med ''sut'' at gøre.
hvis nu alle var så anarkistiske som dig, ville det her sted sgu være lort.
jeg er glad for at folk Andreas gider gøre stedet til at bedre sted  :hug:

Oh ??? så det "hårde" arbejde han har gjort så som at donate lidt, guffe lidt modass, melde sig ind i en trusted guild og skrive lidt ned hvad folk har sagt i SA.. virkelig sygt...


Edit; du har ret, det er flot klaret af en der ikke selv har lavet sin Jsp acc..


This post was edited by MrLennon on May 19 2012 06:43am
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 19 2012 06:45am
vidst en der har lidt ondt i røven, har jeg ret?
hvem siger han gør et hårdt arbejde? han bruger bare lidt af sin fritid på at holde orden på siden.
du er jo bare typen som skal være på tværs, og have noget i mod alting :D
Member
Posts: 9,707
Joined: Aug 8 2007
Gold: 0.00
May 19 2012 06:47am
Quote (LazyDazy @ May 19 2012 02:45pm)
vidst en der har lidt ondt i røven, har jeg ret?
hvem siger han gør et hårdt arbejde? han bruger bare lidt af sin fritid på at holde orden på siden.
du er jo bare typen som skal være på tværs, og have noget i mod alting :D


Ondt i røven ja, men det er sku nok nærmere en hæmoride..
hvis der ikke var folk som mig var der ikke noget arbejde på den her side jo..
Ingen banditter, Ingen polizei..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 19 2012 06:51am
Quote (MrLennon @ 19 May 2012 13:47)
Ondt i røven ja, men det er sku nok nærmere en hæmoride..
hvis der ikke var folk som mig var der ikke noget arbejde på den her side jo..
Ingen banditter, Ingen polizei..


hahaha, ja det kan du egenligt have ret i :D
det burde være muligt at tilegne sig et butthurt tag, til dem som stræber efter det.
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
May 19 2012 07:03am
sådan nawzer
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 19 2012 07:55am
Quote (MrLennon @ May 19 2012 01:47pm)
Ondt i røven ja, men det er sku nok nærmere en hæmoride..
hvis der ikke var folk som mig var der ikke noget arbejde på den her side jo..
Ingen banditter, Ingen polizei..


hi scammer
Member
Posts: 9,519
Joined: May 2 2008
Gold: 0.00
Trader: Trusted
May 19 2012 08:30am
Tillykke med det blå guld :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll