d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > D3 Wizard Spg > Dmg
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 18 2012 12:35pm
Quote (TheAngel @ May 18 2012 07:33pm)
Du kan få staves med over 400 dmg har jeg set :)


Iso!
lige nu render jeg rundt med en Maul på en wizard, det ser fucking dumt ud -.-...
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 18 2012 12:42pm
Quote (TheAngel @ May 18 2012 07:33pm)
Du kan få staves med over 400 dmg har jeg set :)


Søgte lige i AH, GIEB CHANTODO'S SET!
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 18 2012 02:36pm
Quote (TheAngel @ May 18 2012 07:33pm)
Du kan få staves med over 400 dmg har jeg set :)


hvad med wands :P ? de mer nice med en book eller noget som os gir dps :P
Member
Posts: 1,715
Joined: Aug 15 2008
Gold: 0.11
May 18 2012 02:55pm
Så +dmg er mere fortrukket en intelligence, eller hvordan skal det forstås?...
Altså for en wizzard.. :-)
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
May 18 2012 05:25pm
I skal huske at gå ind i options og slå advanced tooltips til. Er helt til grin at det ikke er på fra start, det samme med mange af de andre options derinde.

Uden den på står der jo bare:

Laver en fireball

Laver en blizzard

laver lightning

Det er jo helt ubrugeligt hvis ikke der står hvor meget skade det giver, tror ikke jeg kan nævne 1 andet spil hvor de ikke skriver hvor meget dmg spells giver.

Desuden synes jeg at spillet er sindsygt dårligt balanceret på den måde at gennem alle sværhedsgrader er "hvide" mobs vanvittigt lette og der er 0% chance for at dø ved dem og boss grupper, ligemeget om de er blå/lilla/gule er sindsygt svære og man wiper ofte gang på gang da de laver crazy aoe fire/cold/lightning/whatever og har 10 gange så meget liv som normale mobs og 10 gange så meget damage. De burde have balanceret det lidt bedre =/
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 18 2012 06:22pm
Quote (Cs_iCe @ May 18 2012 09:55pm)
Så +dmg er mere fortrukket en intelligence, eller hvordan skal det forstås?...
Altså for en wizzard.. :-)


med mine briller på ja, Int er bare en nice plus ting og Vita som en tredje.

Quote (kqster @ May 19 2012 12:25am)
I skal huske at gå ind i options og slå advanced tooltips til. Er helt til grin at det ikke er på fra start, det samme med mange af de andre options derinde.

Uden den på står der jo bare:

Laver en fireball

Laver en blizzard

laver lightning

Det er jo helt ubrugeligt hvis ikke der står hvor meget skade det giver, tror ikke jeg kan nævne 1 andet spil hvor de ikke skriver hvor meget dmg spells giver.

Desuden synes jeg at spillet er sindsygt dårligt balanceret på den måde at gennem alle sværhedsgrader er "hvide" mobs vanvittigt lette og der er 0% chance for at dø ved dem og boss grupper, ligemeget om de er blå/lilla/gule er sindsygt svære og man wiper ofte gang på gang da de laver crazy aoe fire/cold/lightning/whatever og har 10 gange så meget liv som normale mobs og 10 gange så meget damage. De burde have balanceret det lidt bedre =/


This
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll