d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hvor Langt Er I? > Diablo 3
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 7,992
Joined: Jul 25 2007
Gold: 1,969.07
May 16 2012 12:54pm
lvl 12 act 1 normal xD
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 16 2012 02:49pm
Quote (TheAngel @ May 16 2012 06:56pm)
Fordi jeg er træt af at dø med min demon hunter -_- det så OP dmg i nm... og så hell pff -_-
Bliver træt af at dø xD så rage quitter lige lidt..


:P
er snart 59 nu og snart i act 4 på hell
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 16 2012 02:51pm
jeg er kun act 2 normal :)

Kan i heller ikke finde noget på AH ?
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 16 2012 02:52pm
Quote (pjuske1991 @ 16 May 2012 21:51)
jeg er kun act 2 normal :)

Kan i heller ikke finde noget på AH ?


Nej det kan jeg heller ikke lige i øjeblikket.
Member
Posts: 37,669
Joined: Dec 21 2008
Gold: 32.19
May 16 2012 02:57pm
Quote (eLmasten @ May 16 2012 08:49pm)
:P
er snart 59 nu og snart i act 4 på hell


er max lvl ikke 60?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 16 2012 03:23pm
Quote (Headshot @ May 16 2012 09:57pm)
er max lvl ikke 60?


yaup
Member
Posts: 8,167
Joined: Jun 27 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 16 2012 03:34pm
det er hamrende irriterende at ah ikke virker xD
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 16 2012 03:35pm
Nogen der står i act 4 Nightmare lige nu? Mangler kompagni.
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 16 2012 04:11pm
Quote (JelleDK @ May 16 2012 02:37pm)
Jeg er på sofa'en, overvejende, om man skal købe det..
Men ved det ikke rigtigt, gider ikke at betale, for så finde ud af jeg synes det er lort..


Alle der har købt spillet, har fået et 'guest pass' som er en adgangsbillet til en begrænset version (act 1 + max. lv. 13 eller noget).

Om en måned kan man spille den version gratis, for at finde ud af om man gider købe det.
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 16 2012 08:34pm
Quote (Whyred @ 16 May 2012 23:35)
Nogen der står i act 4 Nightmare lige nu? Mangler kompagni.


Vi gør faktisk :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll