Quote (JelleDK @ May 16 2012 02:37pm)
Jeg er på sofa'en, overvejende, om man skal købe det..
Men ved det ikke rigtigt, gider ikke at betale, for så finde ud af jeg synes det er lort..
Alle der har købt spillet, har fået et 'guest pass' som er en adgangsbillet til en begrænset version (act 1 + max. lv. 13 eller noget).
Om en måned kan man spille den version gratis, for at finde ud af om man gider købe det.