☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> D3 Er Nemt
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 479
Replies: 15
Track Topic
Hustler_franke
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold
:
75.00
#11
May 16 2012 03:20am
Quote (Legendsarmy @ May 15 2012 10:43pm)
This.
Og tror Inferno bliver for sygt
Må jeg lige spør hvad inferno er ?????????
Normal
Nightmare
Hell
Inferno er det sådan nu
?
eLmasten
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold
:
20.00
#12
May 16 2012 03:26am
Quote (Hustler_franke @ May 16 2012 10:20am)
Må jeg lige spør hvad inferno er ?????????
Normal
Nightmare
Hell
Inferno er det sådan nu
?
yeah..
inferno er for lvl 60 only..
hell er for lvl 50+ ellers kan du ikk joine hell.
Hustler_franke
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold
:
75.00
#13
May 16 2012 03:44am
Quote (eLmasten @ May 16 2012 09:26am)
yeah..
inferno er for lvl 60 only..
hell er for lvl 50+ ellers kan du ikk joine hell.
Ok men er det så en anden "verden" Eller linger det normal nightmare hell?
berens
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold
:
73,236.76
#14
May 16 2012 05:53am
Quote (Hustler_franke @ May 16 2012 10:20am)
Må jeg lige spør hvad inferno er ?????????
Normal
Nightmare
Hell
Inferno er det sådan nu
?
ye.
Har hørt noget om at blizzard lavede inferno så svært, så de kun lige selv kunne klare det og derefter gjorder det dobbelt så svært ^^
Hustler_franke
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold
:
75.00
#15
May 16 2012 06:18am
Quote (berens @ May 16 2012 11:53am)
ye.
Har hørt noget om at blizzard lavede inferno så svært, så de kun lige selv kunne klare det og derefter gjorder det dobbelt så svært ^^
Nice!!!!
Stonemeisteren
Member
Posts: 8,589
Joined: Jan 19 2007
Gold
:
26.50
#16
May 16 2012 08:21am
Quote (JelleDK @ May 16 2012 07:26am)
Ved ikke rigtigt, om jeg gider at prøve spillet..
Overvejer det, men gider ikke at betale 350 kr, for så ikke at kunne lide det..
hvad rager det os? ikke det der bliver spurgt om?
er lvl 25 hardcore
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact