d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Er Eu Nede Igen?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 15 2012 02:45pm
Online 22hour without probs :thumbsup:
Member
Posts: 1,718
Joined: Jan 16 2008
Gold: 0.00
May 15 2012 02:46pm
Quote (ZwiX @ 15 May 2012 22:45)
Online 22hour without probs :thumbsup:


fu
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 15 2012 03:25pm
Hvis man laver en ny og får en ven til at rushe en får man så lige så meget xp?
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 15 2012 03:29pm
Jeg er endelig kommer på, lånte min papfars pc... den har windows 7 så fik det installeret.. Nu må jeg kører på laveste indtil min nye harddisk kommer :-)
Har været på siden klokken ~22:00
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 15 2012 04:52pm
Så fik jeg endelig spillet :D

Gad godt side hele natten, det er jo et forrygende spil indtil videre...Forbaskede skole og deres morgentimer -.-
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 15 2012 04:53pm
Quote (Molle_fkk @ May 15 2012 11:52pm)
Så fik jeg endelig spillet :D

Gad godt side hele natten, det er jo et forrygende spil indtil videre...Forbaskede skole og deres morgentimer -.-


Overvejer virkelig at holde mig vågen og tage i skole uden søvn, fik da også lige nogle timer her i eftermiddags :-D
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 15 2012 05:04pm
Quote (Legendsarmy @ May 16 2012 12:53am)
Overvejer virkelig at holde mig vågen og tage i skole uden søvn, fik da også lige nogle timer her i eftermiddags :-D


Hvis du kan holde til det skal du da gøre det, D3 bliver jo kun udgivet en gang :P
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll