d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Så Starter Vi På Nightmare. ! > Bliver Nice
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 15 2012 07:42am
Quote (Marquina @ 15 May 2012 14:29)
hvordan er spillet? er det værd at købe? har ikke prrøvet betaen da jeg synes beta er noget lort altid og skræmmer en væk, men gider på den anden sde heller ikke købe et spil jeg ikke har prøvet, har købt cod bf3 sc2 hon osv og de stank alle sammen efter 3 gange :D
forhold jer på det kritiske niveau ;P ved godt i elsker det self, men hvis i skal være kritiske?


Jeg fik aldrig prøvet betaen.
Men spillet er over alt forventning!
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 15 2012 08:17am
Quote (Marquina @ 15 May 2012 13:29)
hvordan er spillet? er det værd at købe? har ikke prrøvet betaen da jeg synes beta er noget lort altid og skræmmer en væk, men gider på den anden sde heller ikke købe et spil jeg ikke har prøvet, har købt cod bf3 sc2 hon osv og de stank alle sammen efter 3 gange :D
forhold jer på det kritiske niveau ;P ved godt i elsker det self, men hvis i skal være kritiske?


syntes beta var ret lort, men efter at have spillet spillet er jeg sgu hooked :D
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 15 2012 09:20am
Quote (LazyDazy @ May 15 2012 03:17pm)
syntes beta var ret lort, men efter at have spillet spillet er jeg sgu hooked :D


det var ikke meget kritik ahaha.. -.-
Member
Posts: 13,255
Joined: Jun 14 2008
Gold: 0.00
May 15 2012 12:33pm
Quote (Marquina @ 15 May 2012 17:20)
det var ikke meget kritik ahaha.. -.-


Fantastisk spil, du burde købe det! Eneste negative jeg har at sige lige nu... SERVERS DOWN :cry:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll