d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tak Blockbuster > Odense
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,229.50
May 14 2012 05:02pm
Quote (Legendsarmy @ 15 May 2012 00:59)
Lol Blizzard din troll!
Men på den anden side set undrede det vel heller ikke nogen?  :rofl:

Bilen fik sgu også alt hvad den kunne trække da jeg kørte :D


Btw. vandt du din t-shirt? :D


Nej og jeg fik endda lov til at trække :fume:
Plakaten var for FEEED

This post was edited by ZwiX on May 14 2012 05:05pm
Member
Posts: 3,979
Joined: Jan 17 2009
Gold: 3,433.00
May 14 2012 05:05pm
Quote (ZwiX @ May 15 2012 12:02am)
Nej og jeg fik endda lov til at trække :fume:
Blakaten var for FEEED


Totalt, vi havde mange, men self. ikke flere da det var min tur (DER KOM EN ELLER ANDEN FAGGOT UD MED 7 eller sådan noget!)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll