d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Stakkels Jer Med Yousee > :(
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 03:01pm
Quote (SHanelcia @ May 14 2012 10:58pm)
Jeg håber krafthedme de sidder og læser på ekstrabladet og vælger at rykke den til imorgen nat istedet.  Ja jeg har yousee, og damn jeg hader dem, ikke kun pågrund af dette.

edit: Jeg har købt 10 energidrikke og er klar til en allnight'er, de har ødelagt det hele, seriøst hvis de slukker for mit net så smutter jeg ned til dem og ødelægge et par vinduer, no shit.


Have fun, all i gotta say ^^
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 14 2012 03:01pm
Anyway, god jagt om en time til dem der nu har muligheden for forhåbentligt et endnu et fantastisk spil fra Blizzard!

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 14 2012 03:01pm
Retired Moderator
Posts: 23,295
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
May 14 2012 03:01pm
YouSee er talentløse så er det sagt. Nu skal jeg ikke selv spille Diablo III, men føler med dem, som ender med at blive ramt af dette.

Jeg tror ikke folk har glemt, hvad der skete under en Champions League kamp for nogle uger siden. Så må de virkelig time deres arbejde noget bedre.
Member
Posts: 17,219
Joined: Aug 22 2003
Gold: 0.00
May 14 2012 03:01pm
Quote (SHanelcia @ 14 May 2012 20:58)
Jeg håber krafthedme de sidder og læser på ekstrabladet og vælger at rykke den til imorgen nat istedet.  Ja jeg har yousee, og damn jeg hader dem, ikke kun pågrund af dette.

edit: Jeg har købt 10 energidrikke og er klar til en allnight'er, de har ødelagt det hele, seriøst hvis de slukker for mit net så smutter jeg ned til dem og ødelægge et par vinduer, no shit.


:rofl:
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,392,965.50
May 14 2012 03:34pm
SHIIIIT jeg fik lige et sus i mavsen. Heldigvis er jeg ikke fra KBH :b
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
May 14 2012 03:47pm
Quote (ZwiX @ May 14 2012 11:34pm)
SHIIIIT jeg fik lige et sus i mavsen. Heldigvis er jeg ikke fra KBH :b


Hvor fanden er herning !=!=!=!
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 03:48pm
Quote (Vinum @ May 14 2012 11:47pm)
Hvor fanden er herning !=!=!=!


I din numse :ph34r:
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 14 2012 03:56pm
aman pis lort alle 3 jeg er i gruppe med bor i kbh og har yousee - så jeg bliver palle der, men har heldigvis en irl vennegruppe der kun bliver 3 jeg kan hoppe over til så :)

This post was edited by Slave on May 14 2012 03:56pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll