d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Har Gstop åben I Nat? > Diablo 3 Release
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 14 2012 10:18am
Quote (TheAngel @ 14 May 2012 18:14)
Kommer du ikke til at vente længe, inden den her lodtrækning? O.o


Man skal møde op lidt i tolv for at udfylde en kupon.
Så regner med det bliver 00:00
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 10:40am
Quote (Legendsarmy @ May 14 2012 03:17pm)
Lorte shop :-/
Så må jeg jo slippe de ekstra 100 kr. og købe det på Battle.net


Coolshop.dk
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 10:43am
Quote (ZwiX @ May 14 2012 06:18pm)
Man skal møde op lidt i tolv for at udfylde en kupon.
Så regner med det bliver 00:00


nupper lige dit billed her.

23:59 - 00:30

Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll