d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Har Lige Fået D3 Med Posten
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
May 14 2012 06:00am
har også lige fået min.

tror ikke jeg åbner den.. ellers bliver det nok lidt svært at holde øjnene i bøgerne :D
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 14 2012 06:05am
Quote (chu25 @ May 14 2012 12:00pm)
har også lige fået min.

tror ikke jeg åbner den.. ellers bliver det nok lidt svært at holde øjnene i bøgerne  :D


Hehe har predownload filerne.. Prøv at se om du får Errors for så kan du ikke installer det fandt jeg ud af efter jeg gik i panik !!! Og google søgte ! Jeg fik ingen errors !!! :D
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 14 2012 06:39am
Quote (Hustler_franke @ 14 May 2012 14:05)
Hehe har predownload filerne.. Prøv at se om du får Errors for så kan du ikke installer det fandt jeg ud af efter jeg gik i panik !!! Og google søgte ! Jeg fik ingen errors !!! :D


Hvor er det lovligt at predownload filerne ?
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 14 2012 07:02am
Mit lå også i postkassen da jeg kom hjem :D 'Tis gonna be awesome
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
May 14 2012 07:22am
Quote (ZwiX @ 14 May 2012 14:39)
Hvor er det lovligt at predownload filerne ?


log ind på battl.net -> Manage my games -> download game client -> d3

Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 14 2012 07:47am
Har også lige fået mit med posten, can't wait :DD
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 14 2012 08:05am
Gaaays!

I jelly. :(
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 08:09am
Quote (Grandebedte @ May 14 2012 04:05pm)
Gaaays!

I jelly. :(


Not gay :cry:
Jeg vågnede helt hysterisk (næsten) og skyndte mig ud og tjekke min postkasse :O
WOA D3!!! FUUUUUUUUUUU! No lifer :(
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 14 2012 08:11am
Quote (Hustler_franke @ May 14 2012 12:53pm)
Oki tak for svaret :D Nu glæder jeg mig mere!!!! Lyder lidt som WoW.
Dejlig at der ikke er 20 barbs der er ens !!!


indeed, lyder lidt som wow, men det sku fedt nok det med dupes, og der en som har sat sig ind i spillet :D hvad er max lvl? stadigvæk 99?
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 14 2012 08:15am
Quote (Marquina @ May 14 2012 04:11pm)
indeed, lyder lidt som wow, men det sku fedt nok det med dupes, og der en som har sat sig ind i spillet :D hvad er max lvl? stadigvæk 99?


As of what i know.
Så er 60 max
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll