Quote (Organized @ May 14 2012 04:24pm)
En røv banan, det værste er sku at manden selv har fri -.-, dont know why lol...
Han skal sguda game D3

e/ Danishlegend er vores 4'th mand, hvis Geggo er *in*
This post was edited by TheAngel on May 14 2012 08:50am