Quote (eLmasten @ 13 May 2012 21:36)
menes at spillet var meget firkantet..
det var single player tror jeg.
kan bare huske man havde workers i heste vogne som kørte på de stiger man nu havde.. og så hentede de tobak..
altså det er virkelig lidt jeg kan huske.. men det ser bare ikke ligeså flot ud som Settlers...
samme grafik som warcraft 1 måske


- Sid Meyer's Colonization

- Settlers 1
Det er de spil jeg lige kan komme på.
