d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hold Håbet Oppe Kaner
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 12 2012 03:00pm
Ved ikke hvad man siger men " god bedring"
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 12 2012 03:01pm
Quote (bettelap @ May 12 2012 09:41pm)
woot?
han var da så lalleglad :O?
Håber han kommer sig.!


Det nemt at virke lalleglad og gemme de følelser der virkelig sker i hovedet på en, i know it! Kæmper med det selv hver eneste dag.
Og håber sgu han får det bedre med sig selv :/

I do miss you kaner darling <3
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 12 2012 03:12pm
Quote (TheAngel @ 12 May 2012 23:01)
Det nemt at virke lalleglad og gemme de følelser der virkelig sker i hovedet på en, i know it!


Det vist første gang jeg er enig med dig.

Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 12 2012 04:35pm
Det er jeg ked af at høre, håber han kan komme ovenpå igen.
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
May 13 2012 01:22am
For real? :O Daaaamn!

Hvorfor og hvordan? :(

Du må endelig hilse ham når du ser ham!
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 13 2012 03:24am
I dont have a smiley for this emotion.

God bedring og håber du kommer dig over det mate. Sig endelig til hvis du skal bruge hjælp eller noget.
Så vidt jeg husker bor vi ret tæt på hinanden.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 13 2012 04:08am


Quote (LOLouis @ 13 May 2012 11:24)
I dont have a smiley for this emotion.

God bedring og håber du kommer dig over det mate. Sig endelig til hvis du skal bruge hjælp eller noget.
Så vidt jeg husker bor vi ret tæt på hinanden.


+1

This post was edited by IAcid on May 13 2012 04:11am
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 13 2012 07:59am
:cry:
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 13 2012 08:01am
Var det pga. d2jsp?

God bedring og jeg håber han søger behandling for sit misbrug når han engang kommer sig.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 13 2012 09:31am
Quote (Monze @ May 13 2012 03:01pm)
Var det pga. d2jsp?

God bedring og jeg håber han søger behandling for sit misbrug når han engang kommer sig.


this.

og hvis det var pga jsp, så burde han brænde sin computer.. så er det gået for langt lol...

sku surt for dem som prøver sådan nogle ynkelige ting, det syndt for dem, har selv en onkel i samme princip :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Closed New Topic New Poll