d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Preparing!
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,363
Joined: Dec 23 2006
Gold: 1,960.00
May 11 2012 07:46am
30x snickers
4x rammer coca cola
2x rammer redbull
6kg kylling
5l røræg
3kg bacon
8 poser smelte ost
8 poser nachos
10 poser bolcher
20 party pølser
20 franske hotdog brød
2 kartoner smøger
3 bøtter instant kaffe
samt mine nye Gunnar briller så jeg kan holde focus =)
Member
Posts: 17,062
Joined: May 27 2006
Gold: 356.25
Trader: Trusted
May 11 2012 07:55am
Quote (Semig0d @ May 11 2012 03:46pm)
30x snickers
4x rammer coca cola
2x rammer redbull
6kg kylling
5l røræg
3kg bacon
8 poser smelte ost
8 poser nachos
10 poser bolcher
20 party pølser
20 franske hotdog brød
2 kartoner smøger
3 bøtter instant kaffe
samt mine nye Gunnar briller så jeg kan holde focus =)


holy



tror nu bare jeg nøjes med mine cola'er og snitter når det er :P
ja så der self smøger :) og nogle bolcher for tørkeren :rofl:
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 11 2012 08:03am
Quote (Semig0d @ May 11 2012 02:46pm)
30x snickers
4x rammer coca cola
2x rammer redbull
6kg kylling
5l røræg
3kg bacon
8 poser smelte ost
8 poser nachos
10 poser bolcher
20 party pølser
20 franske hotdog brød
2 kartoner smøger
3 bøtter instant kaffe
samt mine nye Gunnar briller så jeg kan holde focus =)


LOL'er hver gang jeg ser det her.
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
May 11 2012 08:30am
58 pølsehorn
chokokage
kanel gifler.
peanuts
popcorn
chokokiks
rittersport

5 kasser soda
2 kasser energi
1pose kaffe
(vand i hanen vis jeg lyster det)

mad
regner med en fam pizza den første aften.
så har jeg noget flødekartoffel gjort klar
et par fryse pizzaer
og så er der sikkert også til en gang pommes med hakkedrenge eller forårsruller et sted i fryseren




sku jeg mod alt forventning løbe tør.............. er jeg nabo til fakta


ps... tillykke med igår du gamle
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 11 2012 08:38am
Ehm, jeg har ikke længere til rema, end at hvis det går helt galt så går jeg derop :unsure:
Og så tager jeg så hellere ikke 3 - 4 dages streg uden søvn xD

I'm in no hurry to complete that game B)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 11 2012 08:44am
Henter nogle friske frugter på mandag, og meget mere bliver det ikke til ud over det normale - har jo justeat.dk der kan levere havd man sådan har brug for ;)

chips og slik springer jeg over denne gang for at se om ikke frugter er en bedre løsning - må jo nok indrømme det ikke er første gang sådan et evet opstår for mig
Member
Posts: 13,951
Joined: Jun 5 2005
Gold: 23,380.83
May 11 2012 08:44am
ps... har 10 is vafler også havde jeg glemt ^^... men heeey. har jeg da heller ikk...... men gælder jo om at komme godt igang ;D
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 11 2012 09:03am
regner med vi laver en brægepande lassange klar. + der er købt ind til toast.
ellers bare cola, frugt, energi drik,

røre måske også 3L koldskål sammen =)
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,238.66
May 11 2012 09:07am
En masse fodbold B)
Så kommer en dag senere i gang :cry:
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 11 2012 09:14am
Skal I på overlevelsestu, eller bare spille et spil? :P

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 11 2012 09:14am
Go Back To Dansk Topic List
Prev123410Next
Add Reply New Topic New Poll