d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Tak Blizzard For At Lukke Mit Acc > I 14 Dage.. Starcraft 2
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 11 2012 04:20am
Quote (LazyDazy @ May 11 2012 06:03am)
hvis det fordi du er en rage noob quiter, så er det vel okay.. :D
så har du fået dig en lærestreg..


det er det ikke :b det fordi jeg har leavet 120 games i træk, så jeg kunne komme ned i Bronze league fra Diamond league.
i bronze ville jeg så farme easy wins så jeg ku få nogen achivements... men det må man åbenbart ikke :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 11 2012 04:36am
du fortjener en 1 uge min mening så xD
de har så valgt at være lidt hårde..
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 11 2012 04:37am
Quote (eLmasten @ 11 May 2012 11:20)
det er det ikke :b det fordi jeg har leavet 120 games i træk, så jeg kunne komme ned i Bronze league fra Diamond league.
i bronze ville jeg så farme easy wins så jeg ku få nogen achivements... men det må man åbenbart ikke :D


Nej, så prøver du jo på at snyde rank systemet, for at komme ned og ødeligge det sjov som dem der ikke er så gode har ved de ligeplusselig skal spille mod en der er bedre - så syntes jeg det er fuldt ud fortjent ban
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 11 2012 06:30am
^^
Member
Posts: 9,482
Joined: May 4 2005
Gold: 7,525.26
May 11 2012 06:34am
Det er vel ikke rigtig noget at være forundret over, hvor du har forladt 120 spil.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 11 2012 07:14am
Det er retfærdigt fra blizzards side
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll