Quote (LazyDazy @ May 11 2012 06:03am)
hvis det fordi du er en rage noob quiter, så er det vel okay..

så har du fået dig en lærestreg..
det er det ikke :b det fordi jeg har leavet 120 games i træk, så jeg kunne komme ned i Bronze league fra Diamond league.
i bronze ville jeg så farme easy wins så jeg ku få nogen achivements... men det må man åbenbart ikke
