d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Team > Mangler 2 Teammates
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 9 2012 06:46am
ja - bare lidt men er dog ikke sikker på 1 pakke smøger er nok
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 9 2012 06:47am
Quote (Slave @ 9 May 2012 14:46)
ja - bare lidt men er dog ikke sikker på 1 pakke smøger er nok


:rofl: Godt spottet
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 21 2011
Gold: 1.75
May 9 2012 08:21am
Jeg er på hvis der er nogle der mangler!
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 9 2012 10:13am
hvis det var lidt mindere no life mode var min mate og jeg klar. vi skal side i lan,
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 9 2012 10:36am
Quote (Slave @ May 9 2012 01:24pm)
ja det er ikke helt det værd, jeg skal også gå amok med nogle venner regner med at ta 16 timer men efter det bliver man for søvning og laver så mange fejl at man vil få mere ud af at sove og komme tilbage når man er frisk

så vores plan er 00.00-16.00 de første 3 dage, sove 16.00 - 24.00 - de timer vi sover er servern nok aligevel overbelastet, og lørdag er det så tilbage til normalt igen stadig en masse d3 men nok ikke 16 timer dagligt mere :)

haha så lige dte her inde på d3 afdelingen af det her forum - er i også klar på den måde?

http://img256.imageshack.us/img256/2169/armflrceailo5q.jpg


hehe har næsten samme plan, bare med 4-5 timers søvn.. men jeg køre den fra tirsdag til søndag.

hvad angår billedet, så får jeg lavet en masse sund mad istedet så jeg er mere frisk i kroppen .. men har en del energi drink :)..

og så er bærbar bare træls at game på.
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 9 2012 10:40am
Indeed er det noget lort at game på :), regner også med det bliver sund mad her, æbler istedet for chips :)
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 9 2012 10:56am
Quote (Slave @ May 9 2012 04:40pm)
Indeed er det noget lort at game på :), regner også med det bliver sund mad her, æbler istedet for chips :)


der er meget syre i æble . så sørg for at wifi også rækker ud på tønden ..

This post was edited by Bjerre on May 9 2012 10:57am
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,377,229.50
May 9 2012 10:59am
Quote (Bjerre @ 9 May 2012 18:56)
der er meget syre i æble . så sørg for at wifi også rækker ud på tønden ..


Hah' det er så epic skrevet ;b
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 9 2012 10:59am
Jeg laver noget tun pasta halløj så det er klar til mig om natten.. og så bare noget alm morgenmad og varm mad om aften..
min kæreste har lovet mig at lave alt og komme med alt til mig en hel uge :D

bliver sku lækkert...
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 9 2012 11:12am
jeg kun 19 år!
har allerede sagt op fra arbejde for at spille d3 hehe :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll