Quote (eLmasten @ 8 May 2012 20:55)
true, mange flere som spiller det.. men jeg synes stadig ikke det er bedre af den grund. men det vel hver sin mening

kan godt være der er flest penge at vinde mht til konkurrencer...
men så vidt jeg ved, så er de bedste koreanske starcraft 2 spillere bedst betalt indefor gaming..
de kontrakter de har med diverse gaming clans er godt lønnet

fx er MC ( koreaner ) lige blevet hyret af SK... og han er den første sc2 spiller som har fået en plads i SK... de plejer ikke at have noget med sc at gøre..
tror han får godt

da de kun skal betale 1 spiller og ikke 5.
Ja det er kun pga tunerings premier jeg siger det har og det er også kun et get - men har aldrig hørt folk snakke om milioner i premier før det her
http://www.youtube.com/watch?v=bdr6jAPkf04&feature=g-all-u
mmeh fail side d2jsp altså, nu kan jeg ikke engang lave youtube links mere :/
Quote (LazyDazy @ 8 May 2012 20:50)
Grind aspektet og det at det er meget anti-socialt (ninja loot, kill steal osv) gør jeg ikke bryder mig om WoW hellere.
seriøst, prøv GW2 beta her i slutningen af denne måned, det er den anden open beta (kræver dog en invite eller key)
de har gjort op med disse ting så du nærmest ikke engang behæver team op med nogle i event områder og bare hygger dig med vennerne

syntes gameplay virker lart.
hvordan kan ninja loot være wows skyld ? - og det sker kun hvis man spiller med random folk, har oplevet ninja looting 1 gang i de 7 år jeg har spillet det, til trods for jeg i min guild altid har kørt med ffa loot på raids
Kill steal ?, her ved jeg ikke engang hvad du snakker om
igennem wow har jeg lært en masse folk at kende, folk jeg snakker med på teamspeak dagligt det syntes jeg da er meget social ;-)
This post was edited by Slave on May 8 2012 05:15pm