d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Beskyldt For Ikke At Have Noget Liv? > Her Er Den Perfekte Undskyldning!
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 8 2012 12:06pm
Quote (LazyDazy @ May 8 2012 11:42am)
hver sin smag ;)
LoL er det mest populære af de MOBA spil der er, om det så fordi den er F2P ved jeg ikke, men det siger lidt at LoL har mange millioner af spillere vs. HoN's 100k ;)


dota er det bedste <3
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 8 2012 01:50pm
Quote (Sunshines @ 8 May 2012 16:04)
Lyder som om han skal retfærdiggøre en helveds masse. Hader WoW.



Grind aspektet og det at det er meget anti-socialt (ninja loot, kill steal osv) gør jeg ikke bryder mig om WoW hellere.

seriøst, prøv GW2 beta her i slutningen af denne måned, det er den anden open beta (kræver dog en invite eller key)
de har gjort op med disse ting så du nærmest ikke engang behæver team op med nogle i event områder og bare hygger dig med vennerne ;)

Quote (exiter_dk @ 8 May 2012 19:06)
dota er det bedste <3


syntes gameplay virker lart.

This post was edited by LazyDazy on May 8 2012 01:51pm
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 8 2012 01:55pm
Quote (LazyDazy @ May 8 2012 10:42am)
hver sin smag ;)
LoL er det mest populære af de MOBA spil der er, om det så fordi den er F2P ved jeg ikke, men det siger lidt at LoL har mange millioner af spillere vs. HoN's 100k ;)


true, mange flere som spiller det.. men jeg synes stadig ikke det er bedre af den grund. men det vel hver sin mening :)

Quote (Slave @ May 8 2012 02:42pm)
Og hvis man er god til det... Altså top 5 spiller så er det også det spil med flest penge i , hvis man da ikke regner hazza spil med

Jeg syntes det svære bare det er sjovere at spectate end at spille


kan godt være der er flest penge at vinde mht til konkurrencer...

men så vidt jeg ved, så er de bedste koreanske starcraft 2 spillere bedst betalt indefor gaming..
de kontrakter de har med diverse gaming clans er godt lønnet :D

fx er MC ( koreaner ) lige blevet hyret af SK... og han er den første sc2 spiller som har fået en plads i SK... de plejer ikke at have noget med sc at gøre..
tror han får godt ;) da de kun skal betale 1 spiller og ikke 5.
Member
Posts: 694
Joined: May 7 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
May 8 2012 03:51pm
lol stop dog
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 8 2012 05:13pm
Quote (eLmasten @ 8 May 2012 20:55)
true, mange flere som spiller det.. men jeg synes stadig ikke det er bedre af den grund. men det vel hver sin mening :)



kan godt være der er flest penge at vinde mht til konkurrencer...

men så vidt jeg ved, så er de bedste koreanske starcraft 2 spillere bedst betalt indefor gaming..
de kontrakter de har med diverse gaming clans er godt lønnet :D

fx er MC ( koreaner ) lige blevet hyret af SK... og han er den første sc2 spiller som har fået en plads i SK... de plejer ikke at have noget med sc at gøre..
tror han får godt ;) da de kun skal betale 1 spiller og ikke 5.



Ja det er kun pga tunerings premier jeg siger det har og det er også kun et get - men har aldrig hørt folk snakke om milioner i premier før det her

http://www.youtube.com/watch?v=bdr6jAPkf04&feature=g-all-u

mmeh fail side d2jsp altså, nu kan jeg ikke engang lave youtube links mere :/



Quote (LazyDazy @ 8 May 2012 20:50)
Grind aspektet og det at det er meget anti-socialt (ninja loot, kill steal osv) gør jeg ikke bryder mig om WoW hellere.

seriøst, prøv GW2 beta her i slutningen af denne måned, det er den anden open beta (kræver dog en invite eller key)
de har gjort op med disse ting så du nærmest ikke engang behæver team op med nogle i event områder og bare hygger dig med vennerne ;)

syntes gameplay virker lart.


hvordan kan ninja loot være wows skyld ? - og det sker kun hvis man spiller med random folk, har oplevet ninja looting 1 gang i de 7 år jeg har spillet det, til trods for jeg i min guild altid har kørt med ffa loot på raids

Kill steal ?, her ved jeg ikke engang hvad du snakker om

igennem wow har jeg lært en masse folk at kende, folk jeg snakker med på teamspeak dagligt det syntes jeg da er meget social ;-)

This post was edited by Slave on May 8 2012 05:15pm
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 9 2012 01:50am
kill steal, som i hvis du render rundt og vil klare quests og lvl op. så kommer der pludseligt en random guy forbi og tager dine kills og loot :D
i guild wars 2 for begge xp og loot selvom man ikke er i party, så folk render rundt og samarbejder konstant!
og når du dør kommer du i downstate hvor du faktisk ikke er helt død, alle kan gå hen og resurect dig og du kan stadigt kæmpe lidt endnu.

en masse små ting har de lavet så mmo generen er blevet en meget mere social oplevelse



se dne her slave og elmasten, måske det kan overtale jer til at join mig ;)
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 9 2012 03:50am
Dynamiske event hvor du skal spille sammen med folk der er i området - Dette kan ikke være udfordrene da man ikke har voicechat / alle folk i området ikke er dygtige så for en go spiller vil det være kedeligt

i slutningen siger han man ikke wiper hvis en laver en fejl, da det er en teamplay game.. det afsnit har wow også er det er død kedeligt, når noget er så nemt at man kan carry folk der ikke kan finde ud af spillet så er det ikke udfordring i det

Så den kunne ikke overtale mig - desuden skal jeg jo os bruge det næste lange stykke tid på d3, da det lyder til at ha den udfordring jeg nyder i spil

se 0:39-0.57 i



Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 9 2012 04:17am
tjaeh, så længe et spil er sjovt og spændene er jeg ligeglad :)
desuden var sværhedsgraden på mange dynamiske events meget svære. 5 man dungeons er utroligt svære.
og uden nogen monthly fee, kan jeg ikke se hvorfor dog man skulle gå glip af spillet
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 9 2012 04:25am
Quote (LazyDazy @ 9 May 2012 11:17)
tjaeh, så længe et spil er sjovt og spændene er jeg ligeglad :)
desuden var sværhedsgraden på mange dynamiske events meget svære. 5 man dungeons er utroligt svære.
og uden nogen monthly fee, kan jeg ikke se hvorfor dog man skulle gå glip af spillet


tid er problemet, jeg har svært ved at forstå hvordan 100kr kan være et problem
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
May 9 2012 04:48am
100 kr gør du føler dig bundet til spillet. mange har svært ved at ligge det fra sig igen.
her kan du bare spille når du har lyst uden at skulle bekymre dig :)

tiden til at spille en mmo?
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll