d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Søger 1 Gamer Til D3
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 7 2012 04:44pm
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
May 7 2012 04:48pm
Quote (FedendeSvane @ 7 May 2012 23:44)


ok, cool nok :)
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 7 2012 04:48pm
Skulle gerne blive sendt til mig dagen før udgivelse, så jeg har det forhåbenligt løbet af dagen derpå :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 7 2012 05:27pm
Quote (FedendeSvane @ May 7 2012 11:18pm)
Det frister da, men vi skal bruge en person som kan game fra kl 00.01. Ikke fedt vi sidder 3 personer og venter på den sidste. :(

Fix digital version og få CE med posten dagen efter og vi kan snakke sammen. :)


lol.. jeg skal jo spille på min CE.. så jeg har wings osv osv :D

nytter ikke noget jeg spiller på et random account, for så at starte forfra dagen efter.
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 7 2012 10:21pm
Quote (FedendeSvane @ 7 May 2012 23:31)
Som så mange andre skal jeg spille Diablo3 fra sekundet det er ude, men i den forbindelse mangler jeg nogle gutter der går no-life mode 1 uges tid som jeg kan spille med. For mig bliver det en afslappet oplevelse på softcore uden forsøg på diverse world firsts, men derfor bliver det stadig en uge hvor jeg udover at game kun skal spise og sove. Jeg satser på vi når level 60 og som minimum har gennemført Hell inden der er gået 1 uge.

Her er lidt krav hvis det har interesse, at game på "mit" hold:

- Du har fri fra den virkelige verden i ca. 1 uge.
- Foretrækker folk over 20 år.
- Du har selvfølgelig en god mikrofon og lyder som Jørgen Leth. ;)
- Hvis du har haft beta adgang er det selvfølgelig et plus.
- Du skal have adgang til spillet d. 15 kl 00.01

Skriv hvis det lyder som noget for dig. Bare husk det bliver i et normalt tempo bare med rigtig mange timers Diablo hver eneste dag i ca. 1 uge.

Teamet so far:

hattemager - Barbarian
Devilrance - Demon Hunter
Heaviside - Wizard


:ROFL:
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
May 7 2012 10:25pm
jeg håber virkelig d3 er svære end hvad du regner med

Normal og nm inden for 20 timer skal nok ske, men hell inden for en uge håber jeg virkelig ikke sker

Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold: 355.00
May 8 2012 12:20am
hvis ikke jeg sidde i en gruppe med 4 venner på release (fordi de nogle sløve pader og måske ikke har købt det endnu) så jeg sku frisk nok :D hvis 20+ altså ikke betyder 21minimum.
Member
Posts: 1,179
Joined: Jan 19 2005
Gold: 255.00
May 8 2012 02:16am
Quote (eLmasten @ May 8 2012 12:27am)
lol.. jeg skal jo spille på min CE.. så jeg har wings osv osv :D

nytter ikke noget jeg spiller på et random account, for så at starte forfra dagen efter.


Skal selv have CE. Jeg køber bare digital versionen til kl 00.01 og får så CE med posten som jeg opgradere min account med. Min ven får så den "gamle" cdkey fra digital versionen. Det er sgu ikke så svært hvis man bare vil undersøge tingene lidt.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175421603?page=2#24

Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 8 2012 02:55am
Quote (FedendeSvane @ May 8 2012 09:16am)
Skal selv have CE. Jeg køber bare digital versionen til kl 00.01 og får så CE med posten som jeg opgradere min account med. Min ven får så den "gamle" cdkey fra digital versionen. Det er sgu ikke så svært hvis man bare vil undersøge tingene lidt.

http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/4175421603?page=2#24


det var jeg faktisk ikke klar over.

men det lyder sku da meget nice !

- men det fedt at stå i kø med folk osv :D har jeg gjort til diverse spil.
Member
Posts: 1,715
Joined: Aug 15 2008
Gold: 0.11
May 8 2012 11:00am
Lidt et andet spørgsmål.. men kommer d3 også til at fungere på en Macbook? :-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll