d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Sommerferie
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 7 2012 01:34pm
Quote (LOLouis @ May 7 2012 09:33pm)
Ikke dårlig du.
Tag mig med


Du hopper bare ned i min taske ;)
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
May 7 2012 01:40pm
Har lige bestilt flybilletter til min USA tur til sommer :D

Bliver en uge i New York, 2 uger delt mellem San Francisco og LA (regner med at leje en bil i SF og køre til LA når det passer) og slutter så med 3 dage i Vegas. Glæder mig for sygt! :D


ser også ud til at jeg får en uge på Cypern med en ~10 gutter, men det er ikke helt sikkert endnu.
Member
Posts: 83,161
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
May 7 2012 01:45pm
Jeg skal til lalandia i uge 26 :thumbsup:

Så skal der bare slappes af altså!

Quote (Sunline @ 7 May 2012 21:40)
Har lige bestilt flybilletter til min USA tur til sommer :D

Bliver en uge i New York, 2 uger delt mellem San Francisco og LA (regner med at leje en bil i SF og køre til LA når det passer) og slutter så med 3 dage i Vegas. Glæder mig for sygt! :D


ser også ud til at jeg får en uge på Cypern med en ~10 gutter, men det er ikke helt sikkert endnu.
Det lyder virkelig awesome! :drool:
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 7 2012 01:50pm
Smutter en tur til Brasilien i august. Skal måske også en tur til Sverige med et par venner og drikke mig halvt ihjel.
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
May 7 2012 01:53pm
Det eneste som er blevet planlagt indtil videre er, at jeg skal en tur til Kroatien sammen med 6 venner. Vi skal til noget som hedder "Yacht Week", hvor vi så har vores egen yacht i en uge.

Så sejler man sammen med alle de andre, som også er en del af "Yacht Week", og så fester man sammen med dem om aftenen. Vi ligger til i en ny havn hver aften naturligvis.

Glæder mig ubeskriveligt meget til denne tur! Der skal poppes en masse champagne! :D
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
May 7 2012 01:54pm
Quote (Markos. @ May 7 2012 09:53pm)
Det eneste som er blevet planlagt indtil videre er, at jeg skal en tur til Kroatien sammen med 6 venner. Vi skal til noget som hedder "Yacht Week", hvor vi så har vores egen yacht i en uge.

Så sejler man sammen med alle de andre, som også er en del af "Yacht Week", og så fester man sammen med dem om aftenen. Vi ligger til i en ny havn hver aften naturligvis.

Glæder mig ubeskriveligt meget til denne tur! Der skal poppes en masse champagne! :D


lmk hvis i kommer til porec ;)
edit: pagnen er lort dernede

This post was edited by Historyx on May 7 2012 01:55pm
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
May 7 2012 01:58pm
Quote (Historyx @ 7 May 2012 21:54)
lmk hvis i kommer til porec ;)
edit: pagnen er lort dernede
Vi ligger til i disse byer: Split, Vis, Komiza, Scedro, Hvar, Solta og Kastela.

Hvem siger at champagnen skal drikkes? Champagne shower! :D

Ej, vi må jo bare lige købe noget ordentlig champagne. Vi starter i Split, hvor der er et kæmpe supermarked. De må have noget som kan drikkes der. :)
Member
Posts: 11,601
Joined: May 3 2007
Gold: 6,532.69
Trader: Trusted
May 7 2012 02:04pm
Quote (Markos. @ 7 May 2012 20:53)
Det eneste som er blevet planlagt indtil videre er, at jeg skal en tur til Kroatien sammen med 6 venner. Vi skal til noget som hedder "Yacht Week", hvor vi så har vores egen yacht i en uge.

Så sejler man sammen med alle de andre, som også er en del af "Yacht Week", og så fester man sammen med dem om aftenen. Vi ligger til i en ny havn hver aften naturligvis.

Glæder mig ubeskriveligt meget til denne tur! Der skal poppes en masse champagne! :D


Nice! Min ene roomie har været på yacht week og han sagde det var det fedeste! :D Har også set et par videoer af det, det ser mega fedt ud
Member
Posts: 2,123
Joined: May 6 2012
Gold: Locked
Warn: 10%
May 7 2012 02:17pm
Lige fyldt 18, så jeg skal til sunny beach i en uge med 2 gutter, og have det for vildt.
4 dage senere skal jeg til egypten i 2 uger med alt inclusiv. :)
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
May 7 2012 02:24pm
Quote (Sunline @ 7 May 2012 22:04)
Nice! Min ene roomie har været på yacht week og han sagde det var det fedeste! :D Har også set et par videoer af det, det ser mega fedt ud
Jeg har også kun hørt godt om det fra dem jeg kender, som har været dernede sidste år.

Vi skal i hvert fald ned og repræsentere Danmark på bedste vis! B)
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll