Quote (JVL @ May 7 2012 07:02pm)
Synes bare WD ser så kedelig ud, og kan slet ikke se ham i pvp :-/
hehe tjaa..
druid var også undervuderet i Vanilla wow :b men så skete der ting og sager !

- jeg tager The underdog
Quote (chu25 @ May 7 2012 07:08pm)
tager nok barb som den første.
en kæmpe sværd, så kan det ikke gå galt

true lol :b
men kan godt lide at spellcasters også bare skal have et stort wpn med høj dps, så giver deres spells mere damage.
istedet " 1 all skill lvl " items
