d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Ign - Class Videoer > Spells, Historie Og En Fed Film
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,320
Joined: Jun 9 2006
Gold: 4,790.99
May 7 2012 11:03am
Quote (Slave @ 7 May 2012 17:19)
Barb ligger øverst på min liste, wizzard ser sjovest ud på film dog

Hvis jeg vidste jeg altid havde 3 at spille med ville jeg ta munken da den nok gavner en gruppe mest

og WDen ser bare super kedelig ud


this :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 7 2012 11:53am
hehe jeg skal 100000% spille WD.
ser for nice ud ! + kan godt lide at spille det som andre ikk gider spille :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 7 2012 12:02pm
Quote (eLmasten @ May 7 2012 06:53pm)
hehe jeg skal 100000% spille WD.
ser for nice ud ! + kan godt lide at spille det som andre ikk gider spille :D


Synes bare WD ser så kedelig ud, og kan slet ikke se ham i pvp :-/
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold: 4,200.00
May 7 2012 12:08pm
tager nok barb som den første.

en kæmpe sværd, så kan det ikke gå galt :)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
May 7 2012 12:13pm
Quote (JVL @ May 7 2012 07:02pm)
Synes bare WD ser så kedelig ud, og kan slet ikke se ham i pvp :-/


hehe tjaa..
druid var også undervuderet i Vanilla wow :b men så skete der ting og sager ! :D
- jeg tager The underdog

Quote (chu25 @ May 7 2012 07:08pm)
tager nok barb som den første.

en kæmpe sværd, så kan det ikke gå galt :)


true lol :b
men kan godt lide at spellcasters også bare skal have et stort wpn med høj dps, så giver deres spells mere damage.
istedet " 1 all skill lvl " items :D
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 7 2012 12:15pm
Det er satme ikke fair-play at release det lige mit i kvarteret. :(
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 7 2012 12:21pm
tror jeg vælger Monk
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll