☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Krævende Spil
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 1047
Replies: 27
Track Topic
TheAngel
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold
:
12,213.40
#11
May 6 2012 12:22pm
Metro 2033
Har jeg i hvert fald hørt er pænt krævende ^^
This post was edited by TheAngel on May 6 2012 12:23pm
Hustler_franke
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold
:
75.00
#12
May 6 2012 12:44pm
GTA 4
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#13
May 6 2012 02:45pm
Starcraft er det spil, som krævede mest af mig. Ved ikke med computer, men Witcher 2 og BF3 er helt sikkert gode bud.
crazysmoker92
Member
Posts: 11,569
Joined: Jan 12 2009
Gold
:
355.00
#14
May 8 2012 12:26am
battlefield 3, crysis 2 i guess.
starcraft 2 4v4 på extreme får selv min gtx 560 til at falde til under 20 fps i engagements late game.
bf trækker jeg 30fps på ultra :/ så den har jeg på for det meste på high for en bedre oplevelse.
hvis du vil ha et krævende spil (for hjernen) er sc2 the way to go. har den højeste skill cap ud over bw vil jeg mene.
SHanelcia
Member
Posts: 17,784
Joined: Jan 26 2008
Gold
:
52.06
#15
May 8 2012 06:44am
Quote (TheAngel @ May 6 2012 06:22pm)
Metro 2033
Har jeg i hvert fald hørt er pænt krævende ^^
Den er mest krævende ja. sammen med crysis 2 tror jeg.
Slave
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold
:
33,314.00
#16
May 8 2012 06:48am
Virker underligt at et 2009spil skulle kræve mest
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#17
May 8 2012 06:53am
Quote (Slave @ 8 May 2012 13:48)
Virker underligt at et 2009spil skulle kræve mest
de er forud deres tid må man sige
eller bare dårlig optimeret
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,377,229.50
#18
May 9 2012 10:49am
Det skulle vidst være Metro 2033 for Nvdia's kort.
SIT_nTakeNotes
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold
:
Locked
Trader:
Scammer
Warn: 30%
#19
May 10 2012 01:02am
Quote (Slave @ 8 May 2012 14:48)
Virker underligt at et 2009spil skulle kræve mest
Smid DirectX11 på fx. GTA IV, eller Crysis, så det først der de træder til karakter for alvor
This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 10 2012 01:03am
chu25
Member
Posts: 6,879
Joined: Mar 17 2009
Gold
:
4,200.00
#20
May 10 2012 04:43am
for mig, d2.
så god er min com
This post was edited by chu25 on May 10 2012 04:44am
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact