d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hey Har Et Spørgsmål Om Headsets.
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 7 2012 05:23am
Quote (JVL @ May 7 2012 09:37am)
Ledning ;-)


Oki godt. Kunne være en mulighed! :)

This post was edited by Hustler_franke on May 7 2012 05:23am
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 7 2012 07:35am
Vil da aldrig have købt nogle af de nævnte mærker hvis det er til musik brug. SÅ ville jeg da helt klart bevæge mig over i noget HiFi, især når du har nogle penge på lommen som du har.
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 7 2012 08:31am
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 7 2012 01:35pm)
Vil da aldrig have købt nogle af de nævnte mærker hvis det er til musik brug. SÅ ville jeg da helt klart bevæge mig over i noget HiFi, især når du har nogle penge på lommen som du har.


Ok. Kender du evt. et model? Eller en hjemmeside hvor jeg kan se dem? :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 8 2012 01:19am
Quote (Hustler_franke @ 7 May 2012 16:31)
Ok. Kender du evt. et model? Eller en hjemmeside hvor jeg kan se dem? :)


Ja da, foretrækker du in-ear eller over?

Som jeg kan læse udefra dit indlæg så er det over ørene. Ville klart anbefale fx. disse her til formålet:

http://www.4sound.dk/shop/hovedtelefoner/beyerdynamic/dt-990-pro-250-ohm.html

Hvis design er über must så kan vi lige tage et kig på nogle som er lidt pænere. Men det spiller hent fantastisk kontra prisen. Gider ikke engang sammenligne dem med G35 da det ville være en dum sammenligning. G35 er gode til spil, men musik :blink:
Du kan sku ikke få bedre i den prisleje, og de penge du har tilovers kan du smide efter Diablo 3 hvis du ikke allerede har det :)
Her kan du se hvordan de sidder: http://www.bhphotovideo.com/c/product/92807-REG/Beyerdynamic_459038_DT_990_PRO_Studio.html

Hvis dit hovedet er lille så det nok ikke dem jeg ville anbefale. Vender tilbage til tråden senere i aften så kan vi lige snakke om det :)

This post was edited by SIT_nTakeNotes on May 8 2012 01:30am
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 8 2012 04:17am
Hey. design er totalt ligegyldigt!
Og siden er E mærket perfekt! :D
Mit hoved er normalt :P

Har nemlig set på den her: http://www.bose.dk/GLOBAL/Images/000000000000048652_pp.jpg i expert i Ringsted.
Og de koster 1499 vis jeg huster rigtigt. Derfor prisen er max 1500,- kr. Pga vis der kommer nogle gode her køber jeg dem :) Man kunne nemlig prøv dem. Og lyden var super god!

This post was edited by Hustler_franke on May 8 2012 04:19am
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
May 8 2012 04:39am
Quote (Bjerre @ 6 May 2012 14:23)
g35 er altid godt. men det er usb det virker vel ikke på ipod?


Jeg bruger g35, så bruger jeg bare min bærbar som mp3 når den ligger i tasken :) Det er et hardcore lækkert headset <3
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
May 8 2012 05:52am
kender ikke det bose headsæt. men normalt er standarten for bose ret høj så klart bose.
de har også læder om ørene og ligler ikke lort som dem sit skriver om (bare min mening.)
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
May 8 2012 07:54am
Quote (peanutboobs @ May 8 2012 11:39am)
Jeg bruger g35, så bruger jeg bare min bærbar som mp3 når den ligger i tasken :) Det er et hardcore lækkert headset <3


Det er fint til gaming men han skal ikke købe det når han skal bruge til at høre musik, det er spild a penge.
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
May 8 2012 12:15pm
Quote (Bjerre @ 8 May 2012 13:52)
kender ikke det bose headsæt. men normalt er standarten for bose ret høj så klart bose.
de har også læder om ørene og ligler ikke lort som dem sit skriver om (bare min mening.)


Enig, Bose er rigtig godt

Til OP så kunne du evt. prøve de jeg har linket, og returnere inden 14 dage (såfremt de er købt på nettet) :)
Member
Posts: 25,608
Joined: Dec 5 2007
Gold: 75.00
May 8 2012 01:41pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ May 8 2012 06:15pm)
Enig, Bose er rigtig godt

Til OP så kunne du evt. prøve de jeg har linket, og returnere inden 14 dage (såfremt de er købt på nettet) :)


Dem har jeg osse set en del på :)
overvejer at købe dem :) Men der ligner bare ikke læder der er på dem.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll