Quote (Whyred @ May 4 2012 12:48pm)
Det har jeg foreslået før, og jeg fik af vide at det ikke kunne lade sig gøre. Desværre.
Selvfølgelig kan det lade sig gøre, de gider bare ikke...
Edit: Ikke at der er noget galt i det, jeg ville heller ikke gøre det hvis det var mig. Desuden kunne folk bare holde op med at spamme.
This post was edited by Molle_fkk on May 7 2012 12:35pm