d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Snak Om Spam I Dansk Forum
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 7 2012 12:34pm
Quote (Whyred @ May 4 2012 12:48pm)
Det har jeg foreslået før, og jeg fik af vide at det ikke kunne lade sig gøre. Desværre.


Selvfølgelig kan det lade sig gøre, de gider bare ikke...

Edit: Ikke at der er noget galt i det, jeg ville heller ikke gøre det hvis det var mig. Desuden kunne folk bare holde op med at spamme.

This post was edited by Molle_fkk on May 7 2012 12:35pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll