d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Rust På Gammel Cykel
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 7 2012 11:51am
4 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): LOLouis, Whyred, ZwiX,Historyx
Hvor er dit gode humor? Post noget mere inden jeg henter bubber!

Edit: Og til cykelprojektet.
Held og lykke. Har ikke selv leget så meget med rust. Kun med cykler. Hvor vigtigt er det at komme af med rusten?
Er selv sådan lidt ligeglad med rust, så længe det ikke er i den kategori hvor det rent faktisk ødelægger kvaliteten.
Btw er selv igang med et tallbike projekt. Kunne være jeg smider nogle billeder op når jeg har noget at vise..

This post was edited by LOLouis on May 7 2012 11:53am
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
May 7 2012 11:53am
Quote (IAcid @ May 7 2012 05:52pm)
ellers skulle noget juice også gøre tricket
det her er billigt og effektivt  ^_^
http://www.tilbudonline.dk/images/tilbudsaviser_files/articles/971847.jpg


Quote (LOLouis @ May 7 2012 05:58pm)
Der er også andre alternativer til Original Multijuice.
Prøv den her. Super lækkert.
http://www.tilbudonline.dk/images/tilbudsaviser_files/articles/1035468.jpg


Hvad med den billigste fra Netto eller sådan noget ?
Den koster kun 10 kr pr 1,5 L..
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 7 2012 11:54am
Quote (JelleDK @ 7 May 2012 19:53)
Hvad med den billigste fra Netto eller sådan noget ?
Den koster kun 10 kr pr 1,5 L..


Den er også god. Køber den tit i mine pauser.
Dog er prisen 13 kr fordi det er en døgnnetto :wallbash:
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 12:00pm
ellers kan jeg stærkt anbefale den her
kan dog ikke fåes i DK :(
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 7 2012 12:01pm


5 User(s) are reading this topic (0 Guests and 0 Anonymous): LOLouis, berhemuli, IAcid, Historyx, ZwiX
Besøg fra sverige!

This post was edited by LOLouis on May 7 2012 12:03pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 7 2012 12:04pm
Ingen som vil lege med os?
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
May 7 2012 12:07pm
Bara måla över rosten.

Varför skapa problem när man kan syckla ändå?
Är kedjan rostig? Köp en ny!

Syckla är nice!
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 7 2012 12:08pm
Quote (LOLouis @ 7 May 2012 20:04)
Ingen som vil lege med os?
http://img232.imageshack.us/img232/1469/1336324214639.jpg





Quote (Fil @ 7 May 2012 20:07)
Bara måla över rosten.

Varför skapa problem när man kan syckla ändå?
Är kedjan rostig? Köp en ny!

Syckla är nice!


også et rigtigt godt råd forstod lige omkring intet af det håber du kan bruge det history haha :lol:

This post was edited by IAcid on May 7 2012 12:08pm
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 7 2012 12:09pm
Quote (IAcid @ 7 May 2012 20:08)
http://www.deviantart.com/download/140667981/I_want_to_play_a_game_by_sisterluci.jpg




også et rigtigt godt råd forstod lige omkring intet af det håber du kan bruge det history haha :lol:


Endelig er mine legekammerater kommet tilbage
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 7 2012 12:14pm
Quote (Fil @ 7 May 2012 20:07)
Bara måla över rosten.

Varför skapa problem när man kan syckla ändå?
Är kedjan rostig? Köp en ny!

Syckla är nice!


Quote (IAcid @ 7 May 2012 20:08)
http://www.deviantart.com/download/140667981/I_want_to_play_a_game_by_sisterluci.jpg




også et rigtigt godt råd forstod lige omkring intet af det håber du kan bruge det history haha :lol:


Han siger, at du bare skal male over rusten, og hvis kæden er rusten, så køb en ny, hvorfor skabe et problem når man kan cykle væk, og til slut, cykler er nice.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12345Next
Closed New Topic New Poll