d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fortsat > Lad Nu Vær' Med At Lukke Den Uden årsag
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 2 2012 02:09pm
Quote (Geggo @ 2 May 2012 22:01)
Jo? Der er kæmpe forskel på at snakke og diskutere, det er derfor de lukker de threads hvor I bare sidder og snakker om random ting.

De vil have ens topics giver en lille smule mening og har noget essens. Kan jeg også godt forstå.
Hvorfor tror du der er så mange fra 2012 der har 20000 posts + ? De får lov til at spamme alt for meget, i f.eks. Bar and Pub games Forum.


Og hvad betyder det? Vil du selv vurdere, at du har skrevet 10793 konstruktive diskussionsindlæg?

Postcount er det mest intetsigende og ligegyldige på det her forum, såvel som på mange andre fora. At påstå at man ikke må tale sammen er da først for alvor at tvinge mundkurven på...
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 2 2012 02:19pm
I trade forumsne er det okey praktisk at kunne se hvorvidt folk har været nogenlunde aktive og været her i et stykke tid, men forskellen på en trader med 50k post og 5k post er i mine øjne minimal.
Hvorimod en trader med 5 post som joinede fra 10 dage siden vs en som har været her i nogle år med en 1k+ post kan være brugbar når man vurdere sine handler/købmænd.

Men udover det så er postcount jo totalt ligegyldigt.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 2 2012 02:30pm
så trist mods ikke har bedre ting at tage sig til end at ødelægge det danske forum....
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
May 2 2012 02:50pm
Det er nu ikke kun det danske forum.
Graphic design forummet har lige haft lang mod krig, hvor flere fik lange bans, masser a warn og vores 4-5k post general chat blev lukked. endnu engang. Og så fordi den var "off topic", hvilket en GENERAL chat jo ikke helt kan være..

Måske har paul sat noget mere pres på at folk skal bytte mere, og altså købe flere fgs, i stedet for bare at snakke så meget.
Men hvem ved.
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
May 2 2012 03:04pm
Jeg har også undret mig en anelse over nogle af de topics der er blevet lukket de sidste par dage. Jeg foreslår at den mod - og det er bare et forslag, lad nu være med at blive fornærmet - der lukker dem giver os en ordentlig forklaring. Jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor et topic der stiller spørgsmål om hvorfor nogle andre topics er blevet lukket er imod reglerne. Men det skal sgu nok ende med at det her også bare bliver lukket uden at vi får at vide hvorfor. Hvis vi er rigtig heldige kan vi måske få et "De blev lukket cuz spam" uden at de husker at dele deres noget utraditionelle definition af hvad spam egentlig er.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
May 3 2012 02:26am
harrow? Spam for the sake of spam? hmmmmm jeg skal til kapsejlads og være fuld?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
May 4 2012 07:51am
Så det ser ud til, at der er bred enighed om, at det halter lidt på respons/feedback i forbindelse med håndhævelse af forumreglerne. Kan vi få et officielt svar, eller var der ingen danske mods? I så fald - forresten - på hvilket grundlag bliver topics så lukket? Hvordan vurderer en ikke-dansk-talende, om et topic holder sig indenfor et "lovligt" emne? inb4 Google translate, for den er virkelig ikke specielt god, medmindre grammatikken er helt i top.

Quote (exiter_dk @ 3 May 2012 10:26)
harrow? Spam for the sake of spam? hmmmmm jeg skal til kapsejlads og være fuld?


Good times were had. B)

Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
May 4 2012 08:45am
Quote (Geggo @ May 2 2012 09:01pm)
Jo? Der er kæmpe forskel på at snakke og diskutere, det er derfor de lukker de threads hvor I bare sidder og snakker om random ting.

De vil have ens topics giver en lille smule mening og har noget essens. Kan jeg også godt forstå.
Hvorfor tror du der er så mange fra 2012 der har 20000 posts + ? De får lov til at spamme alt for meget, i f.eks. Bar and Pub games Forum.


du snakker om nerds som zwix duden med 100k posts næsten XDD det jo ikke fordi de spammer kun, det er fordi jsp er deres liv?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
May 4 2012 11:31am
Quote (Geggo @ 2 May 2012 22:01)
Jo? Der er kæmpe forskel på at snakke og diskutere, det er derfor de lukker de threads hvor I bare sidder og snakker om random ting.

De vil have ens topics giver en lille smule mening og har noget essens. Kan jeg også godt forstå.
Hvorfor tror du der er så mange fra 2012 der har 20000 posts + ? De får lov til at spamme alt for meget, i f.eks. Bar and Pub games Forum.


hellere spam end at klikke ind i det danske forum og se sidste post var 19 timer siden det er jo trist at se på
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
May 6 2012 09:45am
Quote (LOLouis @ May 2 2012 09:50pm)
Det er nu ikke kun det danske forum.
Graphic design forummet har lige haft lang mod krig, hvor flere fik lange bans, masser a warn og vores 4-5k post general chat blev lukked. endnu engang. Og så fordi den var "off topic", hvilket en GENERAL chat jo ikke helt kan være..

Måske har paul sat noget mere pres på at folk skal bytte mere, og altså købe flere fgs, i stedet for bare at snakke så meget.
Men hvem ved.


Spam, flame etc kan stadig forekomme i en general chat og ordet "general" på ingen måde dækker 'overtrædelse af regler tilladt', må man altså ikke bryde reglerne der. Generel chat betyder jo ikke at det er et topic til at skrive tomme posts. Og flame er åbenlyst også imod reglerne og kan have fået graphic design chatten lukket (eller været med til det).

Så jeg ved ikke hvad du tuder for?? Desuden bans og warn der blev uddelt var i høj grad efter chatten blev lukket, på grund af manglende evne til at følge reglerne, hvilket, efter min erfaring, hverken er deres stærke side eller interesse. Men i så fald, er det vel også kun rimeligt at der bliver taget forholdsregler imod regelbrud? Det er da først når mods laver forskelsbehandling der er et problem (hvilket de jo så heller ikke gør).
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll