d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 2 Reset > For Dem Der Mangler Et Hold Til Reset
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
May 2 2012 10:08am
Quote (eLmasten @ May 2 2012 06:08pm)
hvad for noget måske? jeg er sammen med The angel.
jeg skrev bare at monze manglede :)


Kan du så komme på skype og stoppe med at dodge de pm's!! GRRR :fume:
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 10:20am
Personer:
1. pr_jeppe *sorc*
2.Geggo *måske?*
3.Monze *sorc/måske*
4.Monze *pala/måske*
5.
6.
7.
8..
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
May 2 2012 10:53am
Synes ikke rigtig der er særlig meget gang i denne gruppe. Spiller folk ikke mere?
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
May 2 2012 10:55am
Vi tager hammer + hammer såfremt vi kan skaffe fuldt team.
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 11:02am
Quote (Monze @ May 2 2012 06:55pm)
Vi tager hammer + hammer såfremt vi kan skaffe fuldt team.


okay :)
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
May 2 2012 11:05am
Mhhh.................. Så er det begyndt, tid til at være social i et par timer :D
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 11:30am
Quote (FasterA @ May 2 2012 07:05pm)
Mhhh.................. Så er det begyndt, tid til at være social i et par timer  :D


hehe :)
Member
Posts: 3,853
Joined: Sep 28 2008
Gold: 0.00
May 2 2012 11:35am
jeg vil gerne med (edit)

Vil vildt gerne spille sorc
min d2 game exp er 8 år
og har hele natten at game i
skal bare op til kapsejlads imorgen engang :)

kan være på vent / skype teamspeak u name it

alder 23
acc aner jeg ikke endnu
char helst sorc
game time, til engang når folk er trætte, skal op til druk imorgen så :)
mere i vil vide pm,me

This post was edited by 01np on May 2 2012 11:40am
Member
Posts: 4,397
Joined: Apr 1 2011
Gold: 2.00
May 2 2012 11:38am
Quote (01np @ May 2 2012 07:35pm)
jeg mangler ,

Vil vildt gerne spille sorc
min d2 game exp er 8 år
og har hele natten at game i
skal bare op til kapsejlads imorgen engang :)


nice

Personer:
1. pr_jeppe *sorc*
2.01np *sorc*
3.Monze *pala/fuldt *
4.Monze *pala/fuldt *
5.
6.
7.
8..
Member
Posts: 15,815
Joined: Jan 22 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
May 2 2012 12:07pm
jeg er osse klar men vil helst spille sorc og har os en mate der gerne vil være spille sorc. men hvis det her team er sygt nok så kunne jeg da godt vægle en java ama
alder 24 spille? ja stopper ikke før jeg er i lvl 90 + så håbede på en sorc som ikke skal ha enima så ville jeg nok ha stoppet ved lvl 85. men hvis det er jeg skal være java så stopper jeg ikke før jeg har enima på hende, så jeg er inden hvis der er plads. har teamspeak 2 server hvis det var noget. da jeg synes det er røv og bruge skype. altid en eller anden hat som har hans fjernsyn på vol 50+ så man kun kan hører hans fjernsyn :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12346Next
Add Reply New Topic New Poll