d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fed Ven At Have ! > D3
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 27 2012 10:26am
Quote (TheAngel @ 27 Apr 2012 17:19)
sølle 500 er meget, når du lever for ca 1000 kr om måneden


Det er bare ikke nemt for alle at forstå
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Apr 27 2012 11:01am
Quote (A_D @ Apr 27 2012 04:13pm)
well, ikke særlig svært at skrabe en plov sammen :b


kunne være rart hvis alle havde prøvet at level på en kontanthjælp.. jeg havde 800 i måneden . så Nej du finder ikke lige en plov bagerst i din pung.
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 27 2012 12:01pm
god stil af din ven, jeg havde os gjort det samme for en af mine venner, og de havde 100% os gjort det for mig =)
spiller koster 350 btw.. ses i d3 B)
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 27 2012 12:02pm
Quote (A_D @ 27 Apr 2012 18:10)
Havde du seriøst ikke sølle 500 kr eller hva det nu koster?


Jeg har sgu heller ikke 500 kroner til d3 (+ de hardwareopgraderinger jeg nu mangler >_>). Det er dyrt at studere.
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 27 2012 12:03pm
Quote (Haj @ Apr 27 2012 07:01pm)
god stil af din ven, jeg havde os gjort det samme for en af mine venner, og de havde 100% os gjort det for mig =)
spiller koster 350 btw.. ses i d3  B)


<3 :D Du kan lige komme godt i gang med d3 så kommer jeg også mate!;)
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 27 2012 12:05pm
Quote (FasterA @ Apr 27 2012 07:03pm)
<3 :D Du kan lige komme godt i gang med d3 så kommer jeg også mate!;)


yea det skal du altså... alle skal med.. os dem som ikke har penge til det..
men burde du ikke være med fra starten m8? det er da sjovest

Edit: os dem som ikke har lyst

This post was edited by Haj on Apr 27 2012 12:07pm
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 27 2012 12:07pm
Quote (Haj @ Apr 27 2012 07:05pm)
yea det skal du altså... alle skal med.. os dem som ikke har penge til det..
men burde du ikke være med fra starten m8? det er da sjovest


Har endnu ikke bestemt mig ;) Får 2100kr ekstra næste måned, har overvejet at købe en sofa eller et sofabord :)
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 12:07pm
Nu ved jeg ikke hvorfor du ikke har arbejde, men måske burde du overveje at skrive ansøgninger end at spille spil...
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 27 2012 12:09pm
Quote (SIT_nTakeNotes @ Apr 27 2012 07:07pm)
Nu ved jeg ikke hvorfor du ikke har arbejde, men måske burde du overveje at skrive ansøgninger end at spille spil...


"Once a motherfucker get an understanding on the game, and what the levels and the rules of the game is, then the world ain't no trick no more. The world is a game to be played!"- 2pac

haha epic :D
Member
Posts: 1,050
Joined: Feb 24 2012
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 30%
Apr 27 2012 12:10pm
30 post dagligt, nuff said..

This post was edited by SIT_nTakeNotes on Apr 27 2012 12:11pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll