d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Haj Grandebedte
Prev12
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 25 2012 03:20pm
Quote (Kakaomanden @ 25 Apr 2012 23:18)
Det her topic er jo omtrent ligeså underholdende og brugbart som Sidney Lee(eller Paradise Hotel).


Jeg er sikker på, at det blev lavet med de bedste intentioner, nemlig med mig i mente.

:wub:
Member
Posts: 15,411
Joined: Dec 29 2004
Gold: 11,335.00
Apr 25 2012 03:21pm
Quote (IAcid @ Apr 25 2012 11:19pm)
men lad mig gætte du har sikkert læst alle posts igennem?

Skulle der nu ikke være noget at "læse igennem", først?
Quote (Grandebedte @ Apr 25 2012 11:20pm)
Jeg er sikker på, at det blev lavet med de bedste intentioner, nemlig med mig i mente.

:wub:

Tror du har fået dig en fanboi <3

This post was edited by Kakaomanden on Apr 25 2012 03:24pm
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 25 2012 03:36pm
Quote (Kakaomanden @ 25 Apr 2012 23:21)
Skulle der nu ikke være noget at "læse igennem", først?

Tror du har fået dig en fanboi <3


:wub:
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 26 2012 01:13am
Du har lige gjort min morgen meget bedre :D
tøsind tark du.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Closed New Topic New Poll