d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Guild Wars 2 Beta > Denne Weekend
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 25 2012 03:07pm
Quote (Grandebedte @ Apr 25 2012 09:27pm)
DUDE DET ER DET SAMME SPIL DEAL WITH IT LOL UMAD D3 FAGS UMAD UMAD???

-_-


retard umad?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 25 2012 03:12pm
Quote (Marquina @ 25 Apr 2012 23:07)
retard umad?


Det var tydeligvis det eneste fornuftige svar i denne specifikke situation. :thumbsup:
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 25 2012 04:11pm
Quote (Grandebedte @ Apr 25 2012 09:27pm)
DUDE DET ER DET SAMME SPIL DEAL WITH IT LOL UMAD D3 FAGS UMAD UMAD???

-_-


Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 26 2012 12:49am
Når i vælger server skal i overveje denne: Far Shiverpeaks – GW2nl.nl, guildwars2.no, gw2sverige.se, Guildwars2.dk, Ragnarok Of Primordus, Tweakers.net, Sweclockers.com, 4Gamers.be, InZane, Norse Oil eXpidition, Semper Danica, Three Crowns, Wolffestar Clan, Limburgse Jagers

Det er de guilds og hjemmesider som går til den server, de fleste nordiske guilds tager denne server, og selve navnet på severen passer også meget godt til, hvor vi er placeret :D
Member
Posts: 1,133
Joined: Jun 9 2010
Gold: 1.00
Apr 26 2012 10:44am
Quote (LazyDazy @ Apr 26 2012 08:49am)
Når i vælger server skal i overveje denne: Far Shiverpeaks– GW2nl.nl, guildwars2.no, gw2sverige.se, Guildwars2.dk, Ragnarok Of Primordus, Tweakers.net, Sweclockers.com, 4Gamers.be, InZane, Norse Oil eXpidition, Semper Danica, Three Crowns, Wolffestar Clan, Limburgse Jagers

Det er de guilds og hjemmesider som går til den server, de fleste nordiske guilds tager denne server, og selve navnet på severen passer også meget godt til, hvor vi er placeret :D


Det er derfor den blev valgt :p Det er ikke tilfældigt at det lige blev Far shiverpeaks :p

Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 26 2012 11:37am
I know hehe, land of the Norn, som egenligt er kæmpe vikinger
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 27 2012 02:49am
så er det i dag, godt nok ikke mange fra det danske forum der skal med, i går glip af noget!!
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 27 2012 03:32am
Quote (LazyDazy @ Apr 27 2012 09:49am)
så er det i dag, godt nok ikke mange fra det danske forum  der skal med, i går glip af noget!!


Tja, jeg skal spille d3 :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 27 2012 04:05am
men gw2 er jo så meget bedre :(
giv det en chance! det koster ikke penge om måneden!
Member
Posts: 4,685
Joined: Aug 26 2007
Gold: 5,790.00
Apr 27 2012 04:12am
Quote (LazyDazy @ Apr 27 2012 10:05am)
men gw2 er jo så meget bedre :(
giv det en chance! det koster ikke penge om måneden!


hvilket diablo 3 heller ikke gør.
og svært at sige hvilket spil der er bedst kommer an på personen . og inden af spillene er endeligt udgivet endnu . så
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll