d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo Ii Reset > Showtek Og Jeg
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 12:46pm
Quote (Tigerss @ Apr 23 2012 08:17pm)
I did not know that :), men hvis i har nogle præferencer ville det jo være synd at stå in game og i begge vil være fire.

But a mic I got.


Det kommer også lidt an på hvor mange af os der gerne vil være sorcs jo :)
Kan sagtens bruge 2 blizz og 2 lightning, eller en fire eller noget.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 23 2012 12:55pm
Hvornår er det nu?
hvis jeg har fri vil jeg gerne være med igen ligesom sidst, bare synd jeg skulle arbejde ! :(

så sæt mig på som måske !
- tror jeg vil være Sorc den her gang, da barb sidst var røv steneren :D !
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 23 2012 01:42pm
Quote (eLmasten @ 23 Apr 2012 20:55)
Hvornår er det nu?
hvis jeg har fri vil jeg gerne være med igen ligesom sidst, bare synd jeg skulle arbejde ! :(

så sæt mig på som måske !
- tror jeg vil være Sorc den her gang, da barb sidst var røv steneren :D !
Det er onsdag d. 2 Maj :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 23 2012 02:04pm
Quote (Sirax @ Apr 23 2012 08:42pm)
Det er onsdag d. 2 Maj :D


damm. har morgenvagt torsdag kl 6 :/
men good luck til jer andre ;D
Retired Moderator
Posts: 23,296
Joined: Feb 8 2006
Gold: 147,220.00
Trader: Trusted
Apr 23 2012 02:09pm
Det kunne være hyggeligt at spille lidt Diablo II igen bare for sjov til en Ladder Reset.

Umiddelbart vil de fleste gerne have en Sorceress, men jeg har ikke noget imod at prøve Paladin.

Har ikke nogen erfaring med Ladder Reset, så hvordan man skal bygge en karakter op i starten må I lige hjælpe mig med.
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 02:21pm
Quote (Markos. @ Apr 23 2012 10:09pm)
Det kunne være hyggeligt at spille lidt Diablo II igen bare for sjov til en Ladder Reset.

Umiddelbart vil de fleste gerne have en Sorceress, men jeg har ikke noget imod at prøve Paladin.

Har ikke nogen erfaring med Ladder Reset, så hvordan man skal bygge en karakter op i starten må I lige hjælpe mig med.


Vi skal nok hjælpe hinanden igang ;)

Personer:
1. Showtek *sorc*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. Tigerss *Pala/måske*
6. Lennon *Amazon*
7. Markos. *Pala*
8.


Lidt om hvad mine tanker er omkring vores playstyle:

Da jeg ønsker at være hurtigst muligt i hell - og mener hurtigst muligt!!!
Så tænker jeg at vi køre alle sammen fra akt 1 norm, til en af vores sorcs hitter level 25-30 stk (må vi se på)
og skraber så meget FCR sammen som muligt, så skal denne sorc så tele og finde vej for os., lave tp's og så det ellers bare at nakke som det kommer!

Derefter hedder det så Baal runs på normal, til vi er en små 50 stk og så videre til NM, her gør vi det samme (da vi højere lvl lidt nemmere)
En sorc fiser af sted *tele tele tele* når sorc så når frem, så vil der blive lavet tp og vi går derefter samlet ned for at cleane og lave den quest vi nu er ved.

Alle quests vil selvfølgelig blive lavet under vejs :)
Når vi når nm akt 5, så begynder vi så at baal runne igen til vi er level nogle og 70+ og fortsætter videre til Hell.

Jeg har absolut ingen idé om hvordan det kommer til at udspille sig :thumbsup:
Men kunne på sin vis forestille mig dette er den hurtigste vej til hell a5 :)

Alle ideer og indvendinger er selvfølgelig velkommen!
Member
Posts: 83,172
Joined: Nov 2 2007
Gold: 115,237.00
Apr 23 2012 02:39pm
Quote (TheAngel @ 23 Apr 2012 22:21)
Vi skal nok hjælpe hinanden igang ;)

Personer:
1. Showtek *sorc*
2. TheAngel *sorc*
3. TheAngel *Barb afk*
4. Sirax *Necro/måske*
5. Tigerss *Pala/måske*
6. Lennon *Amazon*
7. Markos. *Pala*
8.


Lidt om hvad mine tanker er omkring vores playstyle:

Da jeg ønsker at være hurtigst muligt i hell - og mener hurtigst muligt!!!
Så tænker jeg at vi køre alle sammen fra akt 1 norm, til en af vores sorcs hitter level 25-30 stk (må vi se på)
og skraber så meget FCR sammen som muligt, så skal denne sorc så tele og finde vej for os., lave tp's og så det ellers bare at nakke som det kommer!

Derefter hedder det så Baal runs på normal, til vi er en små 50 stk og så videre til NM, her gør vi det samme (da vi højere lvl lidt nemmere)
En sorc fiser af sted *tele tele tele* når sorc så når frem, så vil der blive lavet tp og vi går derefter samlet ned for at cleane og lave den quest vi nu er ved.

Alle quests vil selvfølgelig blive lavet under vejs :)
Når vi når nm akt 5, så begynder vi så at baal runne igen til vi er level nogle og 70+ og fortsætter videre til Hell.

Jeg har absolut ingen idé om hvordan det kommer til at udspille sig :thumbsup:
Men kunne på sin vis forestille mig dette er den hurtigste vej til hell a5 :)

Alle ideer og indvendinger er selvfølgelig velkommen!
Helt i orden med mig men jeg skal dog på arbejde dagen efter, så kan sgu ikke lige sidde og game hele natten, desværre. :)

Men jeg burde nok kunne sidde til en 2-3 stykker alligevel :D
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 23 2012 02:46pm
Jeg er frisk, men vil ikke være barb D:
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 23 2012 03:00pm
Quote (JVL @ Apr 23 2012 10:46pm)
Jeg er frisk, men vil ikke være barb D:


Der er ingen krav til at man skal være en speciel char, som stattet på første side min ven ^^


Quote (Sirax @ Apr 23 2012 10:39pm)
Helt i orden med mig men jeg skal dog på arbejde dagen efter, så kan sgu ikke lige sidde og game hele natten, desværre. :)

Men jeg burde nok kunne sidde til en 2-3 stykker alligevel :D


Hvis reset sker omkring 9, så burde det også være muligt at være i hell der :p
Hvis det sker som sidste gang, så vi fleste ret fucked tror jeg -_-

This post was edited by TheAngel on Apr 23 2012 03:04pm
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 23 2012 03:46pm
Quote (TheAngel @ Apr 23 2012 10:00pm)
Der er ingen krav til at man skal være en speciel char, som stattet på første side min ven ^^




Hvis reset sker omkring 9, så burde det også være muligt at være i hell der :p
Hvis det sker som sidste gang, så vi fleste ret fucked tror jeg -_-


Ok jeg er sorc så ;-)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll