d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dansk Fiske Tråd
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 23 2012 10:44am
årrrh stakkels fisk :O you, sir, are a monster :( bare se på deres små søde øjne
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 23 2012 01:47pm
Quote (Sunshines @ 23 Apr 2012 15:16)
Smager hornfisk godt?

Har selv kun fisket i en put and take sø, men efter min fangst at bedømme burde det hedde put and lose sø.



har faktisk ikke smagt dem endnu, regner jeg med at gøre her i weekenden !

Quote (Tigerss @ 23 Apr 2012 17:44)
årrrh stakkels fisk :O you, sir, are a monster :( bare se på deres små søde øjne


noget siger mig du er vegetar :D
Member
Posts: 9,809
Joined: Aug 5 2003
Gold: 33,314.00
Apr 23 2012 01:57pm
Quote (Tigerss @ 23 Apr 2012 17:44)
årrrh stakkels fisk :O you, sir, are a monster :( bare se på deres små søde øjne


små ?`syntes de æjne virker meget store iforhold til deres krop, og hvordan kan de entlig se fremaf hvis de har æjnene siden sådan der !
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 23 2012 03:11pm
Quote (LazyDazy @ Apr 23 2012 08:47pm)
har faktisk ikke smagt dem endnu, regner jeg med at gøre her i weekenden !



noget siger mig du er vegetar :D


ii'm not, men fordi du sidder på en computer, betyder ikke du går i en jernmine i fritiden og hugger jern til at bygge den.

Quote (Slave @ Apr 23 2012 08:57pm)
små ?`syntes de æjne virker meget store iforhold til deres krop, og hvordan kan de entlig se fremaf hvis de har æjnene siden sådan der !


Planteædere har gerne øjnene ude til siderne i hovedet for bedre at kunne holde øje med om der kommer rovdyr. Rovdyr har dem midt i fjæset for at have god dybde-syn for at bestemme distance til byttet.

F.eks. kan et får se ca. 270* rundt om sig (såvidt jeg husker). Mennesker kan op til 180* (mange mindre end det og heraf ca. 120* med dybdesyn).
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 24 2012 12:39am
teehee, men kan godt følge dig.. Min kæreste syntes også det er synd for dem, men sådan er naturens gang jo :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll