d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Apple..
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 21 2012 04:56pm
Quote (Grandebedte @ Apr 21 2012 11:34pm)
Jeg mente den billigste Mac.


Når okay. :D
troede du mente en anden comp :D
Men, har et krav til den.. den skal kunne køre autocad..
bruger jeg på skolen, til at tegne mine opgaver med ^_^
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 21 2012 05:02pm
ville personligt hellere ha haft en gameboy men ok..
vil ikke anbefale air.. den har en af mine venner og den er mega skod... tror endda der
er sket noget med skærmen på den som du os havde hørt der kunne.. 2 af mine venner har
macbook pro og den burde du gå efter... den er faktisk mega syg :D kan særligt godt lide dens oplader stik
som er magnetisk
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Apr 21 2012 07:20pm
Pro har jo noget mere power end air, og vidst også en anelse bedre batteri? Derudover har den CD drev, som kan være praktisk. Men som sagt kan man inverstere i et eksternt drev.

Så det kommer an på om den skal være lidt lettere, eller lidt mere powerfull.. Er det din eneste computer ville jeg nok tage pro, hvis den KUN er til skolebrug og du har en stationær derhjemme, ville jeg tage en air :D

(Air har også det magnetiske opladerstik, Haj :P)

This post was edited by Froziph on Apr 21 2012 07:21pm
Member
Posts: 11,322
Joined: Dec 24 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 22 2012 10:36am
Quote (Froziph @ Apr 22 2012 02:20am)
Pro har jo noget mere power end air, og vidst også en anelse bedre batteri? Derudover har den CD drev, som kan være praktisk. Men som sagt kan man inverstere i et eksternt drev.

Så det kommer an på om den skal være lidt lettere, eller lidt mere powerfull.. Er det din eneste computer ville jeg nok tage pro, hvis den KUN er til skolebrug og du har en stationær derhjemme, ville jeg tage en air :D

(Air har også det magnetiske opladerstik, Haj :P)


Well, har ingen stationær :)
men tak for dit svar :D
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 23 2012 09:51am
Quote (Haj @ Apr 22 2012 12:02am)
macbook pro og den burde du gå efter... den er faktisk mega syg :D kan særligt godt lide dens oplader stik


mac = overpriced

men da du har besluttet dig, vil jeg lige sige mac oplader stik er ca. 20 cm lange xD. Who cares if magnetic?
Member
Posts: 9,558
Joined: Sep 1 2008
Gold: 24,670.04
Apr 23 2012 02:46pm
Nu er det jo ikke et problem der er svært at løse, det 2 ben'ede stik er kun en halv meter eller sån noget ja, det 3 benede er noget længere.
Personligt har jeg permanent sat en forlænger på, så den er den længste af alle dem i klassen.. Så kan man sgu altid få strøm lige meget hvor man sidder :D
Member
Posts: 17,988
Joined: Oct 28 2008
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 24 2012 12:18am
Elsker Apple :D har selv iMac og min mor har MacBook Pro :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll