d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Diablo 3 Open Beta > I Aften
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 06:33am
Quote (FasterA @ Apr 20 2012 12:24pm)
Kan man først spille det i aften? Når jeg prøver login siger den nemlig at jeg ikke har spillet eller noget i den stil ;)


yeah kl 9 tror jeg det er :)

Quote (Headshot @ Apr 20 2012 11:55am)
haha 20/4 :D ryger du meget siden du skaffede dig et net magen til den internationale rygerdags dato? :-D


lol ! :D
Member
Posts: 3,626
Joined: Sep 12 2011
Gold: 679.00
Apr 20 2012 06:36am
d3 bliver for nice :D go stil med åben beta :D
Member
Posts: 26,323
Joined: Dec 30 2009
Gold: 2.00
Apr 20 2012 06:37am
Omgomgomgomgomgomg!

Har ikke rigtig mulighed for at spille det når det udkommer, så det her er fucking awesome. Tak for tippet.
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 06:48am
Quote (Haj @ Apr 20 2012 01:36pm)
d3 bliver for nice :D go stil med åben beta :D


yeah :D det bliver mega nice ! :D

Quote (Molle_fkk @ Apr 20 2012 01:37pm)
Omgomgomgomgomgomg!

Har ikke rigtig mulighed for at spille det når det udkommer, så det her er fucking awesome. Tak for tippet.


nps <3
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 20 2012 06:51am
Det her er for fedt, henter det lige med det samme så jeg kan teste om min gamle møgspand kan trække skidtet D:
Member
Posts: 8,438
Joined: Feb 20 2011
Gold: 215.05
Apr 20 2012 06:54am
Quote (JVL @ Apr 20 2012 01:51pm)
Det her er for fedt, henter det lige med det samme så jeg kan teste om min gamle møgspand kan trække skidtet D:


Forventer min bærbar kan trække d3 :D Kører Crysis 2 uden problemer ;D (på trods af at det er en fucked bærbar som er gammel)
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 20 2012 07:15am
Quote (JVL @ Apr 20 2012 01:51pm)
Det her er for fedt, henter det lige med det samme så jeg kan teste om min gamle møgspand kan trække skidtet D:


hehe nice :D
lad os game senere maybe?
hvad har du i din bærbar?
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 20 2012 07:21am
Member
Posts: 41,806
Joined: Mar 10 2009
Gold: 73,323.41
Apr 20 2012 07:49am
Thx for sharing! :hug:
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 20 2012 07:50am
Quote (eLmasten @ Apr 20 2012 02:15pm)
hehe nice :D
lad os game senere maybe?
hvad har du i din bærbar?


Kan man godt spille det online? :D Så lad os da gøre det!

Tror min laptop er 3 år gammel så den er rimelig rusten, også derfor jeg skal have ny computer.

Intel Core 2 Duo T6500 2,1 GHz
4GB Ram

Aner ikke hvilket grafikkort eller lign jeg har

This post was edited by JVL on Apr 20 2012 07:51am
Go Back To Dansk Topic List
Prev12348Next
Add Reply New Topic New Poll