d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Fedt Fedt Fedt :d
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 17 2012 12:39pm
Quote (Showtek @ 17 Apr 2012 20:33)
Slet ikke dårligt :D


Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu :O
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold: 56,962.88
Trader: Trusted
Apr 17 2012 12:43pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 06:39pm)
Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu :O


Ellers kunne du blive årets mand og give mig dem til et kørekort b)
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 17 2012 12:47pm
Quote (Showtek @ 17 Apr 2012 20:43)
Ellers kunne du blive årets mand og give mig dem til et kørekort b)


Så hellere selv kunne køre med det kørekort jeg har inden det rådner op i pungen :ROFL:
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 17 2012 12:54pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 07:31pm)
9000 i skat + fuld løn i ferien + 2-3k i feriepenge >

B)


Omg spoiled kid :D
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 17 2012 12:59pm
Quote (JVL @ 17 Apr 2012 20:54)
Omg spoiled kid :D


SPOILED? :O

Jer der får så meget i feriepenge skal i selv betale for den ferie i holder eller får i bare sygt meget?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 17 2012 01:57pm
Quote (Monze @ 17 Apr 2012 19:59)
SPOILED? :O

Jer der får så meget i feriepenge skal i selv betale for den ferie i holder eller får i bare sygt meget?


Skulle selv betale hvis jeg stadig havde arbejdet. :p
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Apr 17 2012 02:24pm
Quote (Monze @ 17 Apr 2012 20:39)
Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu :O


Flere fg dude? :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 02:24pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 08:39pm)
Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu :O


Tag ud og rejs!
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 17 2012 02:49pm
Quote (exiter_dk @ 17 Apr 2012 22:24)
Tag ud og rejs!


Har booket 17 dage i sydens sol som er betalt.

Need car..
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 18 2012 08:29am
Quote (Monze @ Apr 17 2012 10:49pm)
Har booket 17 dage i sydens sol som er betalt.

Need car..


damn det lyder rart. Hvor henne af?

This post was edited by exiter_dk on Apr 18 2012 08:29am
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll