☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Fedt Fedt Fedt :d
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 868
Replies: 38
Track Topic
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#11
Apr 17 2012 12:39pm
Quote (Showtek @ 17 Apr 2012 20:33)
Slet ikke dårligt
Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu
Showtek
Retired Moderator
Posts: 48,160
Joined: Jul 4 2008
Gold
:
56,962.88
Trader:
Trusted
#12
Apr 17 2012 12:43pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 06:39pm)
Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu
Ellers kunne du blive årets mand og give mig dem til et kørekort
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#13
Apr 17 2012 12:47pm
Quote (Showtek @ 17 Apr 2012 20:43)
Ellers kunne du blive årets mand og give mig dem til et kørekort
Så hellere selv kunne køre med det kørekort jeg har inden det rådner op i pungen
JVL
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold
:
2,300.00
#14
Apr 17 2012 12:54pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 07:31pm)
9000 i skat + fuld løn i ferien + 2-3k i feriepenge >
Omg spoiled kid
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#15
Apr 17 2012 12:59pm
Quote (JVL @ 17 Apr 2012 20:54)
Omg spoiled kid
SPOILED?
Jer der får så meget i feriepenge skal i selv betale for den ferie i holder eller får i bare sygt meget?
Grandebedte
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold
:
0.00
Warn: 20%
#16
Apr 17 2012 01:57pm
Quote (Monze @ 17 Apr 2012 19:59)
SPOILED?
Jer der får så meget i feriepenge skal i selv betale for den ferie i holder eller får i bare sygt meget?
Skulle selv betale hvis jeg stadig havde arbejdet.
mhgpwner
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold
:
0.00
#17
Apr 17 2012 02:24pm
Quote (Monze @ 17 Apr 2012 20:39)
Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu
Flere fg dude?
exiter_dk
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold
:
20.00
#18
Apr 17 2012 02:24pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 08:39pm)
Slet ikke. Overvejer om jeg skal smide dem i en ny bil da jeg ikke har haft en i 1 år nu
Tag ud og rejs!
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#19
Apr 17 2012 02:49pm
Quote (exiter_dk @ 17 Apr 2012 22:24)
Tag ud og rejs!
Har booket 17 dage i sydens sol som er betalt.
Need car..
exiter_dk
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold
:
20.00
#20
Apr 18 2012 08:29am
Quote (Monze @ Apr 17 2012 10:49pm)
Har booket 17 dage i sydens sol som er betalt.
Need car..
damn det lyder rart. Hvor henne af?
This post was edited by exiter_dk on Apr 18 2012 08:29am
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact