Quote (kaspermusen @ Apr 17 2012 04:07pm)
Hvorfor er computercitys så meget bedre ? Er det ikke dårligere grafikkort end wuptis eller?
Den fra computercity har det bedste grafikkort og flere ram bygget i kortet.. Den har flere ram i sine ram klodser..
Dens cpu er bedre..
Det eneste som den fra wupti er bedst med er skærmen.. Den er større " og kan køre i højere opløsning..
Jeg ville klart anbefale den fra computercity, har også selv overvejet den, da jeg selv skal købe ny bærbar i starten af næste måned..