d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Hjælp Til Køb Af Bærbar ^^ > Ja
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 17 2012 11:39am
Personligt kan jeg ikke lide at game på en laptop, der har mindre skærm end 17 så ville ikke vælge nr 1 :-)
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 17 2012 12:17pm
Quote (kaspermusen @ Apr 17 2012 04:07pm)
Hvorfor er computercitys så meget bedre ? Er det ikke dårligere grafikkort end wuptis eller?


Den fra computercity har det bedste grafikkort og flere ram bygget i kortet.. Den har flere ram i sine ram klodser..
Dens cpu er bedre..
Det eneste som den fra wupti er bedst med er skærmen.. Den er større " og kan køre i højere opløsning..
Jeg ville klart anbefale den fra computercity, har også selv overvejet den, da jeg selv skal købe ny bærbar i starten af næste måned..
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Apr 17 2012 12:45pm
Okay tusind tak for det :)
Member
Posts: 35,455
Joined: Jan 24 2007
Gold: 1,460.37
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll