Quote (exiter_dk @ Apr 16 2012 01:17pm)
Synd at en person er død, men damn en skattesvindler! Respekt for hans imperium, men ingen respekt for hans skattesvindel!
hehe selv hvis han betalte 5% i skat og vi andre 50% så ville hans 5 % være meget mere end hvad vi nogen sinder kommer til at betale..
hvis de beskattede ham for top skat, så ville han bare rykke virksomheden ud af landet... så hellere få "lidt" end intet.
anyways - han var syg stor..
og han elskede Damer & store biler.. en rigtig G.