d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Nyhed Arnold Mærsk Mckinney Møller > !
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 16 2012 11:05am
Quote (sunden @ 16 Apr 2012 13:25)
ja det må man sige.


han var syg nok G B)
Member
Posts: 4,922
Joined: Mar 6 2008
Gold: 702.00
Apr 16 2012 11:19am
Quote (kaspermusen @ 16 Apr 2012 18:36)
så tæt på max level... R.I.P


der var vidst stadig en del baalruns endnu..
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 16 2012 12:15pm
Quote (LOLouis @ 16 Apr 2012 19:19)
der var vidst stadig en del baalruns endnu..


:rofl:
Member
Posts: 7,224
Joined: Apr 6 2004
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 10%
Apr 17 2012 06:00am
Ka sgu godt være dronningen havde fødselsdag igår, men kongen døde!!

R.I.P Mærsk, du var alligevel en'er!!
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 07:19am
Quote (exiter_dk @ Apr 16 2012 01:17pm)
Synd at en person er død, men damn en skattesvindler! Respekt for hans imperium, men ingen respekt for hans skattesvindel!


hehe selv hvis han betalte 5% i skat og vi andre 50% så ville hans 5 % være meget mere end hvad vi nogen sinder kommer til at betale..

hvis de beskattede ham for top skat, så ville han bare rykke virksomheden ud af landet... så hellere få "lidt" end intet.


anyways - han var syg stor..

og han elskede Damer & store biler.. en rigtig G.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 10:13am
Quote (eLmasten @ Apr 17 2012 03:19pm)
hehe selv hvis han betalte 5% i skat og vi andre 50% så ville hans 5 % være meget mere end hvad vi nogen sinder kommer til at betale..

hvis de beskattede ham for top skat, så ville han bare rykke virksomheden ud af landet... så hellere få "lidt" end intet.


anyways - han var syg stor..

og han elskede Damer & store biler.. en rigtig G.


Skattesvindel er skattesvindel... Andre er kommet i fængsel for mindre... Et rigt dødt svin af en person, men ønsker self ikke at nogen skal dø. RIP og selvfølgelig har jeg ondt af hans familie...
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 17 2012 11:58am
Quote (exiter_dk @ Apr 16 2012 01:17pm)
Synd at en person er død, men damn en skattesvindler! Respekt for hans imperium, men ingen respekt for hans skattesvindel!


hvad i alverden snakker du om ? mærks skaffer årligt 4 milliarder kroner til stats kassen via skat han kunne have valg og rykke sin virksomhed til udlandet men valgte det ikke, så nyd din kontanthjælp din utaknemmelige
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 17 2012 11:58am
Quote (sirius89 @ Apr 17 2012 01:00pm)
Ka sgu godt være dronningen havde fødselsdag igår, men kongen døde!!

R.I.P Mærsk, du var alligevel en'er!!


præcis kunne ikke have sagt det bedre selv
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 17 2012 12:20pm
Quote (exiter_dk @ 17 Apr 2012 18:13)
Skattesvindel er skattesvindel... Andre er kommet i fængsel for mindre... Et rigt dødt svin af en person, men ønsker self ikke at nogen skal dø. RIP og selvfølgelig har jeg ondt af hans familie...


Der er jo nogen der har valgt at det er lovligt ergo er det ikke skattesvindel i nogen form. At være på kontanthjælpe er heller ikke skattesvindel bare fordi man får penge uden at lave noget eller betale noget i skat. Alt i denne verden SKAL ikke være ens for alle og han er på ingen måde blevet uretfærdig tilgodeset i min bog.

This post was edited by Monze on Apr 17 2012 12:20pm
Member
Posts: 7,122
Joined: Mar 2 2010
Gold: 51.50
Warn: 30%
Apr 17 2012 12:22pm
Quote (Monze @ Apr 17 2012 07:20pm)
Der er jo nogen der har valgt at det er lovligt ergo er det ikke skattesvindel i nogen form. At være på kontanthjælpe er heller ikke skattesvindel bare fordi man får penge uden at lave noget eller betale noget i skat. Alt i denne verden SKAL ikke være ens for alle og han er på ingen måde blevet uretfærdig tilgodeset i min bog.


men ham/hans forfældre har gjort så meget for Danmark så man kan ikke tillade sig og sige han har gjort noget somhelst forkert for han har været en god mand for vores samfund..... folk burde blive nakke skudt for og svine mærsk til


ikke sagt du siger noget om manden :)

This post was edited by MischaDK on Apr 17 2012 12:22pm
Go Back To Dansk Topic List
Prev123Next
Add Reply New Topic New Poll