Quote (Marquina @ Apr 15 2012 08:19pm)
havde også ekstremt hurtig stofskifte engang.. og spiste kun usundt.. og så ja en dag stoppede det bare da jeg begyndte at spise sundere somehow 0_o jeg savner mit hurtige stofskifte

Det sgu en djævel det stofskifte! Mens andre skal tænke på om de skal spise mcd eller pizza en aften og hvilke konsekvenser det har hos dem.
Spiser jeg det sgu bare;) Uden at tage på!
Skal så også lige siges at jeg har allergi overfor:
Gluten
Jordnødder
Soya
Så der er meget mad jeg ikke kan tåle
på trods af dette spiser jeg det alligevel
og det har jeg gjort i 10 år nu.
Konsekvensen af det er dårlig mave
kvalme, hovedpine;)
Måske hvis jeg følger min "diet" kunne
jeg også blive sundere på den måde!