d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Import Fra Usa
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 15 2012 02:47pm
Quote (Molle_fkk @ 15 Apr 2012 22:04)
Hvad i alverden skal du bruge der ikke kan findes i et EU land?


måske lidt dårligt formuleret skulle bruge en frempind i sort til min cykel og den er bare udsolgt på alle EU sider også blev jeg nød til at købe fra USA
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 15 2012 05:33pm
Quote (LOLouis @ Apr 15 2012 02:41pm)
Og husk lige at Norge ikke er en del af eu.


Men når så varen skal fra Norge til Danmark skal der alligevel betales told..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 16 2012 01:05am
Quote (Tigerss @ 16 Apr 2012 00:33)
Men når så varen skal fra Norge til Danmark skal der alligevel betales told..


... fordi Norge ikke er en del af eu.
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 16 2012 03:00am
Quote (LOLouis @ 15 Apr 2012 15:41)

Og husk lige at Norge ikke er en del af eu.


Quote (Tigerss @ 16 Apr 2012 01:33)
Men når så varen skal fra Norge til Danmark skal der alligevel betales told..


Quote (Grandebedte @ 16 Apr 2012 09:05)
... fordi Norge ikke er en del af eu.


tak for info captain obvious
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 16 2012 05:42am
Hvis du i stand til at kan få det tilsendt som en gave, så er der ikke told på det :)
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 16 2012 06:18am
Quote (IAcid @ Apr 16 2012 11:00am)
tak for info captain obvious


Han påpeger den foregående kommentar... Du burde sige det til tigerss...
Member
Posts: 5,380
Joined: Jun 12 2010
Gold: 1,219.00
Apr 16 2012 06:28am
Quote (TheAngel @ Apr 16 2012 01:42pm)
Hvis du i stand til at kan få det tilsendt som en gave, så er der ikke told på det :)


ja det er rigtigt men hvis gaven overstiger mener det er 120kr skal der betales told alligevel

Quote (exiter_dk @ Apr 16 2012 02:18pm)
Han påpeger den foregående kommentar... Du burde sige det til tigerss...


:rofl:
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 16 2012 06:52am
www.usashop.dk
Member
Posts: 26,460
Joined: Jun 16 2010
Gold: 12,213.40
Apr 16 2012 07:02am
Quote (Historyx @ Apr 16 2012 02:28pm)
ja det er rigtigt men hvis gaven overstiger mener det er 120kr skal der betales told alligevel



:rofl:


Hmm, så det anderledes end sverige da :)
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll