Quote (JVL @ Apr 14 2012 06:47pm)
Ja sådan er det jo når man ikke kan finde ud af det :-)
haha riite :b
bare alt det med at man ikk kan deny creeps og at man ikk kan teleport til towers men kun hjem osv det bare underligt !... kan dog godt lide at man kan stå i de der græs og så ganke på den måde.
Quote (mouzk @ Apr 15 2012 09:44am)
Jeg spiller, tilføj hvis du har skills, gider ikke mere public..

Alt for random hvem der er heldig at få teammates der ved at man ikke skal købe Shadow Blade på riki osv..
dlabloii er mit steam,,
100%