d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Dota 2 > Andre Som Spiller Det?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 14 2012 11:47am
Quote (eLmasten @ Apr 14 2012 06:02pm)
HoN er bedre end dota 2 lige nu, ingen tvivl.. men nu er dota 2 stadig kun beta, så det skal nok nå at ændre sig :)

men HoN går virkelig hurtigt iforhold til dota 1 & LoL ..

var 1750-1800 mmr i gamle system... 1650-1700ish nye (hon)




LoL = LOL ... kun til at grine af ! :D


Ja sådan er det jo når man ikke kan finde ud af det :-)
Member
Posts: 15,866
Joined: Jul 5 2009
Gold: 10,000.00
Apr 15 2012 02:44am
Jeg spiller, tilføj hvis du har skills, gider ikke mere public.. :( Alt for random hvem der er heldig at få teammates der ved at man ikke skal købe Shadow Blade på riki osv..

dlabloii er mit steam,,
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 15 2012 04:13am
LoL > Alle andre moba spil :D
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 15 2012 06:25am
Quote (JVL @ Apr 14 2012 06:47pm)
Ja sådan er det jo når man ikke kan finde ud af det :-)


haha riite :b

bare alt det med at man ikk kan deny creeps og at man ikk kan teleport til towers men kun hjem osv det bare underligt !... kan dog godt lide at man kan stå i de der græs og så ganke på den måde.

Quote (mouzk @ Apr 15 2012 09:44am)
Jeg spiller, tilføj hvis du har skills, gider ikke mere public.. :( Alt for random hvem der er heldig at få teammates der ved at man ikke skal købe Shadow Blade på riki osv..

dlabloii er mit steam,,


100%
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 16 2012 01:58pm
Quote (eLmasten @ Apr 15 2012 01:25pm)
haha riite :b

bare alt det med at man ikk kan deny creeps og at man ikk kan teleport til towers men kun hjem osv det bare underligt !... kan dog godt lide at man kan stå i de der græs og så ganke på den måde.


Man kan sagtens deny creeps ;) Du skal bare dominere og harras din lane så de ikke har mulighed for at last-hitte. Og mht. til teleport kan du jo bare vælge det som spell ^_^
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 04:30am
Quote (JVL @ Apr 16 2012 08:58pm)
Man kan sagtens deny creeps ;) Du skal bare dominere og harras din lane så de ikke har mulighed for at last-hitte. Og mht. til teleport kan du jo bare vælge det som spell ^_^


jaaa okay men alligevel ikk helt det samme :b

- og det med at man vælger spells på den måde er også total underligt :D
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 17 2012 04:33am
det gør det meget mere taktisk, og så har du 2 ekstra spells og bruge?
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 04:57am
Quote (LazyDazy @ Apr 17 2012 11:33am)
det gør  det meget mere taktisk, og så har du 2 ekstra spells og bruge?


det kan man også gøre i hon / dota.
at vælge fx at køre tri lane, for at carry kan få farm og så kan man stå på den anden side af creep wave så dem på lanes ikke får hverken exp / gold.
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 05:51am
om lol spillere vil tro det eller ej, så giver ting som deny en helt anden dimension til spillet. LOL er et puplic game for pup players, hvorimod dota er et spil der kræver meget mere finesse!
Member
Posts: 10,935
Joined: Dec 27 2007
Gold: 20.00
Apr 17 2012 07:13am
Quote (exiter_dk @ Apr 17 2012 12:51pm)
om lol spillere vil tro det eller ej, så giver ting som deny en helt anden dimension til spillet. LOL er et puplic game for pup players, hvorimod dota er et spil der kræver meget mere finesse!


lige mine ord..

så kan det godt være der er flere som spiller / ser LoL .. men altså... nu må vi se når Dota 2 bliver udgivet.
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll