d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > 500-1500fg For 1 Times Arbejde > ^^
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 13 2012 06:56pm
Quote (Marquina @ 13 Apr 2012 17:13)
Søger en til at omformulere en international Økonomi Opgave på Niveau A for mig, kræver du selv har faget og den skal bare give 4 :)
lmk, deadline Mandag!


Du prøver simpelthen stadigvæk at få folk til at lave dit skolearbejde for dig. Måske du skulle møde op i ny og næ, så du kunne lære værdifulde ting som fx at stave til økonomiopgave.
Member
Posts: 9,864
Joined: Mar 23 2007
Gold: Locked
Apr 14 2012 03:31am
Kan jeg sagtens, fik altid 10-12 for mine på HHX b)
Member
Posts: 2,207
Joined: Apr 6 2011
Gold: Locked
Trader: Scammer
Apr 14 2012 03:46am
Quote (LazyDazy @ Apr 13 2012 02:23pm)
skaf selv dine FG's i stedet for at scam andre ! knægt :)



ikke scam

har selv 5k når jeg er unlocked , som ik er scammed ^_^
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 14 2012 04:57am
Quote (Grandebedte @ Apr 14 2012 01:56am)
Du prøver simpelthen stadigvæk at få folk til at lave dit skolearbejde for dig. Måske du skulle møde op i ny og næ, så du kunne lære værdifulde ting som fx at stave til økonomiopgave.


du rager fordi?
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 14 2012 06:14am
Quote (Marquina @ 14 Apr 2012 11:57)
du rager fordi?


Din sætning giver ingen mening.
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 14 2012 06:14am
Quote (Grandebedte @ Apr 14 2012 01:14pm)
Din sætning giver ingen mening.


hvorfor mon.
Member
Posts: 36,262
Joined: Oct 11 2007
Gold: 10.75
Apr 14 2012 06:29am
Quote (Marquina @ Apr 14 2012 01:14pm)
hvorfor mon.


Fordi du ikke laver dine egne lektier? B)
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 14 2012 06:30am
Quote (Sunshines @ Apr 14 2012 01:29pm)
Fordi du ikke laver dine egne lektier?  B)


ja 1 opgave. hold da kæft..
Member
Posts: 4,980
Joined: Jan 16 2010
Gold: 0.00
Warn: 20%
Apr 14 2012 11:50am
Quote (Marquina @ 14 Apr 2012 13:30)
ja 1 opgave. hold da kæft..


Hvorfor rager du?
Member
Posts: 2,283
Joined: May 4 2008
Gold: 215.00
Apr 14 2012 12:18pm
Quote (Grandebedte @ Apr 14 2012 12:56am)
Du prøver simpelthen stadigvæk at få folk til at lave dit skolearbejde for dig. Måske du skulle møde op i ny og næ, så du kunne lære værdifulde ting som fx at stave til økonomiopgave.


Omg nu dig igen, der retter stavefejl? Du er for meget, helt seriøst...

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=60336914&f=47&o=10

ang. topic tror jeg det ville tage lidt mere end en time m8 :D
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Add Reply New Topic New Poll