☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Dansk
> Jeg Ved Jo Godt At
Prev
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 751
Replies: 35
Track Topic
IAcid
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold
:
100.00
#11
Apr 11 2012 03:08pm
Quote (Hore_to_the_t @ 11 Apr 2012 22:39)
åhh gode gamle dage!
Hvor en fri fugl var fri og hvor man mente, hvad man sage !
Quote (eLmasten @ 11 Apr 2012 22:50)
jeg savner dig, jeg freaking fucking savner dig !
Marquina
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold
:
2,589.10
#12
Apr 11 2012 03:16pm
Quote (Hore_to_the_t @ Apr 11 2012 09:39pm)
åhh gode gamle dage!
Hvor en fri fugl var fri og hvor man mente, hvad man sage !
omg haha!!!
Hore_to_the_t
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold
:
24,718.50
Warn: 10%
#13
Apr 11 2012 03:21pm
så giv mig min danske forum tilbage ligesom i de gamle dage!!!!
Vinum
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold
:
0.55
#14
Apr 11 2012 03:54pm
Jeg har næsten lige fået warn for poste et billed af en hest der vælger udtrykke sine føelser med oprejst pande?
+ 5 dage suspend TROLOLOLOLOL
Hore_to_the_t
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold
:
24,718.50
Warn: 10%
#15
Apr 11 2012 05:18pm
Quote (Vinum @ 11 Apr 2012 23:54)
Jeg har næsten lige fået warn for poste et billed af en hest der vælger udtrykke sine føelser med oprejst pande?
+ 5 dage suspend TROLOLOLOLOL
LOL
Roneye
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold
:
2,382,304.50
#16
Apr 11 2012 08:28pm
Quote (Vinum @ 11 Apr 2012 23:54)
Jeg har næsten lige fået warn for poste et billed af en hest der vælger udtrykke sine føelser med oprejst pande?
+ 5 dage suspend TROLOLOLOLOL
ROFL!
Luf ya
Monze
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold
:
253,169.00
#17
Apr 11 2012 11:07pm
Der er i hvert fald nogen herinde der stadig ikke er klar til det topic endnu..
LazyDazy
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold
:
578.20
#18
Apr 12 2012 01:01am
det vil der altid være, men pga. dem skal vi andre da ikke straffes?
så må de der overtræder reglerne, få warns og hvad der ellers er
Tigerss
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold
:
18,282.74
#19
Apr 12 2012 01:37am
Dansk Specifik Chat >> Specifikt til det generelle
k?
This post was edited by Tigerss on Apr 12 2012 01:37am
Hore_to_the_t
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold
:
24,718.50
Warn: 10%
#20
Apr 12 2012 04:21am
Quote (Monze @ 12 Apr 2012 07:07)
Der er i hvert fald nogen herinde der stadig ikke er klar til det topic endnu..
hvem fx??
Go Back To
Dansk
Topic List
Prev
1
2
3
4
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact