d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Jeg Ved Jo Godt At
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 11 2012 03:08pm
Quote (Hore_to_the_t @ 11 Apr 2012 22:39)
åhh gode gamle dage!

Hvor en fri fugl var fri og hvor man mente, hvad man sage !


Quote (eLmasten @ 11 Apr 2012 22:50)
<3

jeg savner dig, jeg freaking fucking savner dig !



:evil:
Member
Posts: 12,394
Joined: Mar 16 2006
Gold: 2,589.10
Apr 11 2012 03:16pm
Quote (Hore_to_the_t @ Apr 11 2012 09:39pm)
åhh gode gamle dage!

Hvor en fri fugl var fri og hvor man mente, hvad man sage !


omg haha!!!
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 11 2012 03:21pm
så giv mig min danske forum tilbage ligesom i de gamle dage!!!!
Member
Posts: 14,425
Joined: May 23 2007
Gold: 0.55
Apr 11 2012 03:54pm
Jeg har næsten lige fået warn for poste et billed af en hest der vælger udtrykke sine føelser med oprejst pande?
+ 5 dage suspend TROLOLOLOLOL
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 11 2012 05:18pm
Quote (Vinum @ 11 Apr 2012 23:54)
Jeg har næsten lige fået warn for poste et billed af en hest der vælger udtrykke sine føelser med oprejst pande?
+ 5 dage suspend TROLOLOLOLOL


LOL
Member
Posts: 105,406
Joined: Nov 12 2007
Gold: 2,382,304.50
Apr 11 2012 08:28pm
Quote (Vinum @ 11 Apr 2012 23:54)
Jeg har næsten lige fået warn for poste et billed af en hest der vælger udtrykke sine føelser med oprejst pande?
+ 5 dage suspend TROLOLOLOLOL


ROFL!
Luf ya :thumbsup:
Member
Posts: 27,150
Joined: Nov 24 2006
Gold: 253,169.00
Apr 11 2012 11:07pm
Der er i hvert fald nogen herinde der stadig ikke er klar til det topic endnu..
Member
Posts: 10,252
Joined: Nov 25 2009
Gold: 578.20
Apr 12 2012 01:01am
det vil der altid være, men pga. dem skal vi andre da ikke straffes? :)
så må de der overtræder reglerne, få warns og hvad der ellers er
Member
Posts: 3,721
Joined: Mar 9 2009
Gold: 18,282.74
Apr 12 2012 01:37am
Dansk Specifik Chat >> Specifikt til det generelle

k?

This post was edited by Tigerss on Apr 12 2012 01:37am
Member
Posts: 46,304
Joined: Jul 19 2007
Gold: 24,718.50
Warn: 10%
Apr 12 2012 04:21am
Quote (Monze @ 12 Apr 2012 07:07)
Der er i hvert fald nogen herinde der stadig ikke er klar til det topic endnu..


hvem fx??
Go Back To Dansk Topic List
Prev1234Next
Closed New Topic New Poll