d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > En Lille Hjælp Til Jer Herinde. > :)
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Apr 12 2012 02:45am
Denne tråd beviser min tro, på at vi hører for lidt efter i folkeskolen... Folk ved ikke fakta, som man burde vide før man nærmest har sat sine ben i skolen...
Jeg har mistet min selvtillid grundet det, fordi at stort set alle andre lande har en noget højere standard rent fagligt,
/rant.

Sorry, men jeg kan stort set ikke finde ud af at bruge det danske sprog positivt. Sprogspasser er jeg :bonk:
Member
Posts: 19,312
Joined: Apr 12 2011
Gold: 7,898.96
Apr 12 2012 02:46am
Quote (Umskiptar @ 12 Apr 2012 09:45)
Denne tråd beviser min tro, på at vi hører for lidt efter i folkeskolen... Folk ved ikke fakta, som man burde vide før man nærmest har sat sine ben i skolen...
Jeg har mistet min selvtillid grundet det, fordi at stort set alle andre lande har en noget højere standard rent fagligt,
/rant.

Sorry, men jeg kan stort set ikke finde ud af at bruge det danske sprog positivt. Sprogspasser er jeg :bonk:


sprogspasser jeg er*

:bonk:
Member
Posts: 2,880
Joined: Mar 30 2009
Gold: 0.00
Apr 12 2012 02:50am
Quote (peanutboobs @ 12 Apr 2012 09:46)
sprogspasser jeg er*

:bonk:


Did you find the joke? Congratulations! :lol:
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll