Denne tråd beviser min tro, på at vi hører for lidt efter i folkeskolen... Folk ved ikke fakta, som man burde vide før man nærmest har sat sine ben i skolen...
Jeg har mistet min selvtillid grundet det, fordi at stort set alle andre lande har en noget højere standard rent fagligt,
/rant.
Sorry, men jeg kan stort set ikke finde ud af at bruge det danske sprog positivt. Sprogspasser er jeg