d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Ny Bærbar
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,872
Joined: Mar 14 2009
Gold: 2,300.00
Apr 11 2012 07:55am
Hvis du skal game så skal du have 17,3 tommer, og lad være med at bruge 8k på på en bærbar hvis det udelukkende er til LoL.
Member
Posts: 5,363
Joined: Aug 24 2007
Gold: 655.43
Apr 11 2012 04:52pm
Det er ikke kun lol som skal kunne spilles..
Det er kun et krav.. Regner med at jeg også skal spille d3..
Men regner da med at kunne trække spillet på mere end medium, nok også på bedste setups..
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll