d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Southpark > Sæson 16
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 8 2012 05:54am
Quote (The_Sigan @ Apr 8 2012 10:36am)
de tager også længer tid at udgiv nu synes jeg. det nye afsnit er og okay sjovt og gider os af lige vel noget at tænke over ^_^

er det en mands eller en kvindes job at slå toiletbratte ned ? :P

men ja de er ingenting til forhold de gamle afsnits. imagnationland 1-2-3 fks, men ved ikke om de er kedelig :(


plz ret så mange ting her...
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 8 2012 08:02am
Quote (eLmasten @ 8 Apr 2012 12:33)
Season 5 e. 4 - Scott Tenorman Must Die !


- Bedste af alle ! 100% :D :D

og så lige 200 & 201 :D


sæson 7 - 13 er helt klart deres bedste arbejde

også har de lidt løst før og efter som også er sjovt nok

This post was edited by IAcid on Apr 8 2012 08:02am
Member
Posts: 4,042
Joined: Apr 27 2008
Gold: 0.00
Apr 9 2012 04:11am
Quote (eLmasten @ 8 Apr 2012 13:33)
Season 5 e. 4 - Scott Tenorman Must Die !


- Bedste af alle ! 100% :D :D

og så lige 200 & 201 :D


HAHAH helt sikker det bedste afsnit over alle!! :D
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 13 2012 12:48pm
ja så har southpark gjort det igen efter min mening har de ramt bunden butter balls har et godt budskab men røvsygt <_<
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll