Quote (Whyred @ Apr 5 2012 06:52pm)
En god regel er altid at skrive en PM til vedkommende du bytter med, så er du stort set sikker hver gang. Held og lykke.
Ja det havde jeg bare glemt.. sidste gange jeg tradede var tilbage i 2009 :s
Quote (IAcid @ Apr 5 2012 06:59pm)
mødte du ham ingame ?
Ham der scammede mig er her på JSP du kan læse det her :
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=61742947&f=250