d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Dansk > Videokamera > Nogle Med Erfaring ?
Prev12
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 10,475
Joined: Aug 25 2006
Gold: 100.00
Apr 5 2012 03:38am
Quote (JelleDK @ 5 Apr 2012 10:26)
Kæresten fættere arbejder i elgiganten som sælgere..
Men det kunne da godt ske der var bare en som vidste noget om det..
Har nemlig skrevet det på min ønskeseddel, da jeg har fødselsdag i dag..


tillykke
tror du får mest ud af at spørge i elgiganten :D

This post was edited by IAcid on Apr 5 2012 03:39am
Member
Posts: 8,478
Joined: May 7 2007
Gold: 20.00
Apr 5 2012 04:53am
Quote (JelleDK @ Apr 5 2012 11:26am)
Kæresten fættere arbejder i elgiganten som sælgere..
Men det kunne da godt ske der var bare en som vidste noget om det..
Har nemlig skrevet det på min ønskeseddel, da jeg har fødselsdag i dag..


tillykke du!
Go Back To Dansk Topic List
Prev12
Add Reply New Topic New Poll